golf3tdi Skrevet April 27, 2009 Rapporter Share Skrevet April 27, 2009 Skal egentlig vise bilen min nå i april. men jeg har en ting jeg må fikse før jeg får den dit. hvordan er det og vise den neste mnd evt istedet? blir det noe problem å bare ta det da? er skilt på den og årsavgift betalt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet April 27, 2009 Rapporter Share Skrevet April 27, 2009 Du får ringe din nærmeste trafikkstasjon og høre. ;) Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet April 27, 2009 Rapporter Share Skrevet April 27, 2009 Bilen kan bli avskilta viss den ikkje er godkjent. Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie - Bilstereo -2003 Volvo S60 2.4D-1981 Porsche 911 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golf3tdi Skrevet April 27, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 27, 2009 det vet jeg. kjøren den ikke på veien nå. men jeg rekker ikke å vise den før i mai Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet April 27, 2009 Rapporter Share Skrevet April 27, 2009 Får automatisk 1 mnd utsettelse om den ikke er godkjent innen rette mnd. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LeoNico Skrevet April 27, 2009 Rapporter Share Skrevet April 27, 2009 Om du ikke har gjort det i utgangen av Mai, blir bilen begjært avskiltet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ice3d Skrevet April 27, 2009 Rapporter Share Skrevet April 27, 2009 Du kan egentlig gjøre det når du vil. Det eneste som betyr noe er at du får ordnet det en liten stund før 15. august. Det er etter den dagen de klipper skilter. Er du ute i siste liten så må du sannsynligvis innom en trafikkstasjon for å hente årets oblater selv, men ikke noe problem. Så ingen grunn til å haste... Siter Go your own way! 87 Pontiac Firebird Trans Am 91 Chrysler Saratoga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg