VolvoB23 Skrevet April 26, 2009 Rapporter Share Skrevet April 26, 2009 Hallo! Selger en B23ET bunndel. Den ligger i deler. Det jeg har er : -Blokk -Bunnpanne -Stempler og råder -Veiv Og en del andre ting.Har ikke så veldig peiling på motor, så veit ikke hva alt er:ahahahhaha: Har også en M45 girkasse med clutch til salgs. Den står i Eidsvoll kommune. 7mil nord for Oslo. Bare å komme med bud. Kan selge enkelte deler hvis det er interresant! Mvh Cato:volvsmile Siter Volvo 740 B230ET! Ser ikke noe poeng i å skrive alt jeg har hatt av biler, for det blir en lang liste! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svein-ivar Skrevet April 29, 2009 Rapporter Share Skrevet April 29, 2009 Mye hadde du tenkt deg for bunndelen da? Helt komplett og i god stand eller? Sikker på at det er B23 og ikke B230et? Siter 1987 Volvo 740 Turbo Squirta + div mod 1987 Volvo 740 GLE Brukskjerra... Div.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VolvoB23 Skrevet Mai 1, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2009 Har ikke sjekka så veldig nøye, men forrige eier sa det var en B23ET. Har null peiling på motor, men vil si at den er i helt grei stand. Den ligger i deler, men trur alt er der. Kan ta bilde av det jeg har liggende! Må bare få tilbake kameraet mitt først. Siter Volvo 740 B230ET! Ser ikke noe poeng i å skrive alt jeg har hatt av biler, for det blir en lang liste! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tsracer Skrevet Mai 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2009 hei send meg bilder på tsracer@hotmail.com åssen stand er den i? Siter http://www.bilforumet.no/faq Volvo 740Turbo Intercooler volvo 240 gl-vinterbil-Solgt volvo 240R (Prosjekt Bil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VolvoB23 Skrevet Mai 11, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2009 Skal prøve å få tatt noen bilder vettu ;) Men må vente til jeg skal til pappa, for den står der. Den er vel i helt grei stand. Så vidt jeg veit :volvsmile Sier ifra så fort jeg har tatt noen bilder ;) ~Cato Siter Volvo 740 B230ET! Ser ikke noe poeng i å skrive alt jeg har hatt av biler, for det blir en lang liste! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas N Skrevet Mai 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2009 er motorn solgt ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas N Skrevet Mai 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2009 Den er ikke solgt ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas N Skrevet Mai 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2009 Er den solgt ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Næssen Skrevet Mai 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2009 Solgt? Siter Volvo amazon 70 modell. (Langtidsprosjekt) Volvo 240 Turbo. Volvo 240 86 modell. (Delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VolvoB23 Skrevet Juni 9, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2009 Hallo! Har helt glemt denne tråden, grunnet mye tidsbruk på ny bil. Motordelene ligger her enda! Går unna VELDIG billig, ved rask handel. MÅ bort i løpet av kort tid. Veit dessverre ikke åssen råder det er, siden jeg ikke har peiling på motor :S Kan fikse bilder straks ;) Mvh Cato Siter Volvo 740 B230ET! Ser ikke noe poeng i å skrive alt jeg har hatt av biler, for det blir en lang liste! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VolvoB23 Skrevet Juni 9, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2009 Første mann med 1500kr, får alt som ligger her av motordeler og girkasse^^ Siter Volvo 740 B230ET! Ser ikke noe poeng i å skrive alt jeg har hatt av biler, for det blir en lang liste! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VolvoB23 Skrevet Juni 9, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2009 Siter Volvo 740 B230ET! Ser ikke noe poeng i å skrive alt jeg har hatt av biler, for det blir en lang liste! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VolvoB23 Skrevet Juni 9, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2009 Sorry for store bilder! Har også bunnpanne. Kommer du med 2500kr, får du med en Garret turbo! Trur det er en T3 eller T3/T4. Men den må vaskes/renses utenpå. Er en del møkk på den. Lageret er litt slarkete, men bedrer seg når den får olje :) Siter Volvo 740 B230ET! Ser ikke noe poeng i å skrive alt jeg har hatt av biler, for det blir en lang liste! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg