Kamei Skrevet April 26, 2009 Rapporter Share Skrevet April 26, 2009 Hei, her kommer forhåpentligvis et helt banalt spørsmål: Jeg har akkurat kjøpt en 2007 Passat, men fikk ikke med manual på radioen. Jeg lurer derfor på om det er noen som som ganske enkelt kan forklare meg hvordan jeg stiller inn og lagrer kanaler i den? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet April 26, 2009 Rapporter Share Skrevet April 26, 2009 Hva heter spilleren da? Pleier å stå skrivd på selve spilleren, disse bilene har nemlig flere forskjellige spillere, alt etter utstyrsnivå Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kamei Skrevet April 26, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 26, 2009 Hva heter spilleren da? Pleier å stå skrivd på selve spilleren, disse bilene har nemlig flere forskjellige spillere, alt etter utstyrsnivå Det står ingenting på selve spilleren, men bilen er en Comfortline og radioen er en helt standard radio og CD-spiller. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Exposito Skrevet April 28, 2009 Rapporter Share Skrevet April 28, 2009 hei. jeg hadde samme "problem" med min spiller, på møller sa de at de måtte vite navnet på spilleren, og det skulle stå frampå med det står ingen ting på spilleren, da sa de at jeg måtte levere inn bilen så de kunne se hvilken spiller det var, for å så bestille manualen, men det ville koste en del... det endte med at jeg fikk en av mekanikerene til å stille inn kanalene når bilen var på service, han viste hvordan det fungerte fordi han hadde samme spiller i sin bil. Siter 1989 VW Passat 1.8 CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet April 28, 2009 Rapporter Share Skrevet April 28, 2009 Hvis du legger ut et bilde av spilleren din, er det kanskje noen her inne som vet det? Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg