Gillis Skrevet April 25, 2009 Rapporter Share Skrevet April 25, 2009 Jeg har et problem som jeg håper noen av dere kan bistå meg med... Kjøpte nye uoriginale lykter til min Omega-99, gikk fra orig. xenon og til H1/H7..... (dette pga. at ei ny lykt kosta 5000.- !!!) Vel, problemet er at alle lys virker - unntatt nærlys... Ledningen som gikk til xenon er jo ikke koblet til så det er vel årsaken... Men, jeg lurer på om det vil gå tilbake til det normale hvis jeg kjøper et xenon sett som passer i de nye lyktene? Har også prb. med høydejust.... Hmmm... Håper noen av dere kan hjelpe... På forhånd takk!!! :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gomega Skrevet April 25, 2009 Rapporter Share Skrevet April 25, 2009 Ja det går fint om du kjøper et xenon kit med riktig pæresokkel. Høydejustering får du ikke brukt mest sannsynlig, da de uorginale lyktene ikke er klargjort for automatisk høydejustering. Men det hadde hjulpet om du sa hvilke lykter det er snakk om :) Siter Opel Omega B 2.0 16V 1998 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg