Elanzer Skrevet Januar 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2004 90frontfanger til salgs! bare fangeren, ikke noe gti/cl/gl list ikke no blinklys eller noe den er rød nå :rolleyes: kom med pris :op må vel være noen der ute som har vært "litt" uheldig i det siste :D Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThaBoZZ Skrevet Januar 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2004 Ca pris? samme farge som bilen min :) Siter Mvh ThaBoZZ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elanzer Skrevet Januar 4, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2004 hmmm veit ikke, er jo ikke blinklys eller noe med :rolleyes: Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThaBoZZ Skrevet Januar 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2004 Hvordan er det og sende noe slikt i posten ? Koster vel litt det også? Siter Mvh ThaBoZZ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elanzer Skrevet Januar 4, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2004 koster nok litt det ja :) Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skillz2k Skrevet Januar 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2004 koster 100 kr eller noe å sende i posten. Den går som egen embalert pakke under 10 kg og da blir det 107 kr tror jeg.. Jeg sendte en komplett jetta front i posten og det kom på 107 kr iallefall. Pluss på 44 kr viss du sender i post oppkrav. pakk den godt å send den Siter I like big butz and I can not lie! Low and slow, Plowing snow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThaBoZZ Skrevet Januar 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2004 Følger det med fester eller er det bare og skru av den originale fangeren og feste 90 fangeren på samme måte som den gammle? Hva skal du ha sånn ca for fangeren da ? Siter Mvh ThaBoZZ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elanzer Skrevet Januar 4, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2004 eg fikk den på arbeid, det er kun den som følger med, den bør hellakeres, den er plast sveist en plass, planen var å hellakere den så dem som vil ha den bør hellakere den, eg kan eventuelt gjøre det for dem :) for et litte tilleg :D Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThaBoZZ Skrevet Januar 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2004 Hva skal du ha for den hvis du har hellakkert hele fangeren i samme rød farge den har nå ? Siter Mvh ThaBoZZ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elanzer Skrevet Januar 5, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2004 har ikke peiling, er 800 med frakt mye eller? er en annen også nå som er interesert :) 800 er prutbar :D meget prutbar :rolleyes: Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Januar 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2004 jeg gav 300 for en helt sort frontfanger med hvite blinklys og gti leppe.... bare en lite tanke.. 800 er vel litt mye... :rolleyes: (ikke for å ødelegge salget!!) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Precious Skrevet Januar 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2004 tror du var veldig heldig med kjøpet vwgolf2. hvilke tilstand var fangeren i da? skrapa opp? knekt? flere deler? hihi Siter VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder [x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elanzer Skrevet Januar 5, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2004 800 var bare noe eg sa, har ingen aning om hvor mye eg bør ta for den :eek: men som sagt kom med bud da folkens, er meget prutbar som eg sa :D Edit: nå blir jo denne nylakert til den som kjøper den, dvs uten noen riper eller noe :D Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olemarius Skrevet Januar 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2004 du har ikke jetta 90 bakfanger og vel ? eller ? Siter Buildt, not Bought Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elanzer Skrevet Januar 5, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2004 har nok ikke det :eek: skal kjøpe en av bullit eg snart :) eller eg skal hente den snart :D men... da var fangeren solgt for 500 + frakt osv :D Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg