buskmann Skrevet April 24, 2009 Rapporter Share Skrevet April 24, 2009 Dette er en melding til deg om kjørte en Audi 100 2.3E på ring 3 ved Økern ca kl 08.25 i dag. Motoren din er alvorlig syk. Jeg lå rett bak og det stinket brent olje. Eksosen var også blåfarget. Siter Støtt opp om Harrypolitiet, si nei til Harry-biler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
seruka Skrevet April 25, 2009 Rapporter Share Skrevet April 25, 2009 Toppakning eller turbo (om den har det) weeee! Siter 97'VW Passat 1.8T 150HK 96'Peugeot 605 2.0T 150HK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Incognito Skrevet Mai 6, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2009 Hvorfor tok du ikke bare regnr på bilen, og ringte eier direkte? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StreetRacer1991 Skrevet Mai 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2009 Hvorfor bare ga du ikke faen? Siter Crime is Not my Style! - Opel Vectra A 1991. Vectra A 2000 fangere ønskes kjøpt, ta kontakt. x Mercedes 230E W124 X Bmw E30 320i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
buskmann Skrevet Mai 7, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2009 Hvorfor tok du ikke bare regnr på bilen, og ringte eier direkte? Jeg så jo ikke en dritt fordi blårøyken lå tjukk bak bilen. Først trodde jeg det var danskebåten jeg hadde foran meg. Deretter trodde jeg det var forbrenningsanlegget på Vestre gravlund, men da jeg kom nærmere så jeg at det bare var en gammel Auda. Siter Støtt opp om Harrypolitiet, si nei til Harry-biler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
team sideways Skrevet Mai 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2009 hei det er mulig det er bilen min dere prater om.motoren min sang på siste verset den dagen. nå er den sendt til de evige jaktmarker Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg