elwood84 Skrevet April 27, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 27, 2009 fikk den av til slutt.. muuuuuuligens klarer jeg å fikse en reodor felgen løsning.. må bare ha en spesiell skrutrekker ser det ut til.. vises ikke på bildet øverst her pga motlys, men på toppen av girstangen er det en skrue. den må jeg ha av, og så må jeg skjære av litt av plast dingsen som sitter på girstangen. den som gjør at man presser ned girstangen og får giret i revers. det negative er jo at da er jeg ødelegger en originaldel.. men den kan sikkert kjøpes ny.. :P Siter VW Tiguan 110tdi excl.R-Line Audi TT 2.0 TFSI 2007-solgt Golf V 2.0 FSI 2004 - solgt Golf IV 1,6Highline 1999-Solgt Citroen zx 1,4i Harmonie - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
elwood84 Skrevet April 27, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 27, 2009 i give up.. funket ikke med noe reodor felgen løsning.. så et lite tips til de som vil ha ny girkule til sin golf iv 1.6 eller 1.4 liter. SJEKK nøye og vær sikker på at den nye girkulen passer. mest sannsynlig gjør den IKKE det.. hehe.. huff.. case closed Siter VW Tiguan 110tdi excl.R-Line Audi TT 2.0 TFSI 2007-solgt Golf V 2.0 FSI 2004 - solgt Golf IV 1,6Highline 1999-Solgt Citroen zx 1,4i Harmonie - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esekiel Skrevet Mai 11, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2009 Møller sine er best og ser best ut=) Siter Hallo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg