inglar Skrevet April 23, 2009 Rapporter Share Skrevet April 23, 2009 Jeg har en 2004 MX-5 og skal koble på en 1994dynamo da denne har en innebygget spenningsregulator. I 2004 modellen er denne i ecu´en. Den originale ecu´en er byttet ut med en Hydra motorstyring som ikke funker helt som den skal og lader 17 volt, derav byttet. Jeg kan i Hydraen skru av spenningsregulatoren. Men da kommer 1000kroners spørsmålet. Hvilke kabler går hvor på dynamoen fra 94 modellen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet April 23, 2009 Rapporter Share Skrevet April 23, 2009 Om du har mulighet til å komme med litt ledningsfarger, merking, gjerne gode bilder så er det nok litt lettere å hjelpe. Normalt sett er det B+(som skal til batteriets + pol) og D+(som går til ladelampa, fra ene børsten), japser har ofte tenningspluss og en sensorledning i ledningsnettet(ofte merket sens) i tillegg til dette. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
inglar Skrevet April 23, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 23, 2009 Skal skru ut den originale i dag. Kan ta noen bilder og legge ut hvis jeg virkelig står fast og ikke kommer noen vei. Men håper selvfølgelig at alt ordner seg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg