myrstadav Skrevet April 22, 2009 Rapporter Share Skrevet April 22, 2009 (endret) Var på mekonomen her om dagen for å kjøpe pluggledninger til min kadett E bilcross. Fikk da noen litt merkelige kabler. De har en "kjerne" av kobber,men har en plasthylse rundt som skal klemme kabel fast nede i fordelerlokk. Skjønner ikke helt hvordan dette skal kunne gi gnist? De jeg hadde fra før hadde hel kobber"ring" nede på delen som skal inn i fordelerlokket. Noen som har vært borti lignede? Er dette en ny type? Se bilder.. Endret April 23, 2009 av myrstadav Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
myrstadav Skrevet April 22, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 22, 2009 Den nye på øverste bildet, den gamle nederst. Noen som kan forklare meg forskjellen på disse? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet April 23, 2009 Rapporter Share Skrevet April 23, 2009 Er ikke M4-tilkobling på bilen din? Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
myrstadav Skrevet April 27, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 27, 2009 Hva er forskjellen på m4 og sae??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet April 27, 2009 Rapporter Share Skrevet April 27, 2009 M4 da går pluggledningen in på en M4-skrue, slik som kommer på pluggen når du skrur av "tappen" Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
myrstadav Skrevet April 27, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 27, 2009 Så da er med andre ord den øverste som jeg kjøpte beregnet til en M4... Er det bare to forskjellige typer kobling til fordeler eller finnes det flere?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet April 27, 2009 Rapporter Share Skrevet April 27, 2009 Skal ikke banne på det, men så jo ikke ut som de fikk kontakt utvendig iallefall. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg