MacBain Skrevet April 21, 2009 Rapporter Share Skrevet April 21, 2009 Her er noen bilder av min 1996 A4, har hatt bildet ett års tid og er meget fornøyd med den. Mulig at senkesett må monteres :). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet April 21, 2009 Rapporter Share Skrevet April 21, 2009 Mulig at senkesett må monteres :) Morsom du jo:D Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MacBain Skrevet April 21, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 21, 2009 Morsom du jo:D Ja, "traktor" looken er jo litt ut :). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet April 21, 2009 Rapporter Share Skrevet April 21, 2009 Traktor-looken er in :D Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet April 21, 2009 Rapporter Share Skrevet April 21, 2009 Traktor-looken er in :D Helt til jeg senka min:) --------------------------------------- Tøff bil, kan bli bra det her;) Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet April 21, 2009 Rapporter Share Skrevet April 21, 2009 Hehe :) Uansett, en veldig fin bil dette! Mye potensiale :) Mitt tips: Justerbart senkesett Facelift frontlamper Originale grøftelys? Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mordi87 Skrevet April 21, 2009 Rapporter Share Skrevet April 21, 2009 Så ut som et fint eksemplar:) Hva er planene? Hvilket senkesett skal på? :op: Siter [-1986 VW Jetta 1.6 -] [-2003 Audi A4 1.8T stv-] [-1996 VW Golf 2.0 GTI -] SOLGT [-1998 Audi A4 1.8T -] SOLGT [-1989 VW Golf 1,8GL -] spiker [-1985 VW Golf 1,6CL -] spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MacBain Skrevet April 21, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 21, 2009 Vurderer KW variant 1 eller eventuelt ett H&R. Når det gjelder facelift frontlamper, er det mye stress og bytte over til disse, samt hvor dyre er de? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet April 21, 2009 Rapporter Share Skrevet April 21, 2009 KW fungerer fint :) Facelift frontlamper er en veldig grei modifikasjon å gjøre. Dog, hvis du ikke kjøper adaptere til å ha mellom lyktene og de gamle kontaktene må du koble ledningene selv. Men det er jo heller ikke noe problem. Eneste fysiske du ellers må gjøre er å ta ut gamle lykta, samt kappe av en liten innerkant av skjermen for at den nye lykta skal passe skikkelig. Det klarte til og med jeg, og jeg skrur liiiite :) Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet April 21, 2009 Rapporter Share Skrevet April 21, 2009 Vurderer KW variant 1 eller eventuelt ett H&R.Når det gjelder facelift frontlamper, er det mye stress og bytte over til disse, samt hvor dyre er de? Koster max 1500kr levert på døra. Omkobling er ganske grei, ligger masse info om det på forumet her. Og kjøper du kontaktene (de må byttes hvis du vil ha litt original look) får du med koblignsskjema fra Quattroco. Du må kappe litt i forskjermene da..det er eneste som er stress. D'oh, Hansi var litt raskere..jaja :op: Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MacBain Skrevet April 21, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 21, 2009 (endret) Var det pris per stykk eller komplett for begge? Isåfall hvor kjøpte du de fra? Endret April 21, 2009 av MacBain Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet April 21, 2009 Rapporter Share Skrevet April 21, 2009 Var det pris per stykk eller komplett for begge?Isåfall hvor kjøpte du de fra? Jeg ga vel 1900kr for 2 sett inkl frakt og toll. Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bevven Skrevet April 21, 2009 Rapporter Share Skrevet April 21, 2009 det der er jo et meget fint eksemplar! Har nylig kjøpt samme bil, med samme motor -96 modell. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg