Wrasko Skrevet April 21, 2009 Rapporter Share Skrevet April 21, 2009 Noen kabelspørsmål. Klikk på bildene for å se dem i større format. Noen som vet hvor denne skal kobles? Ved tenningslåsen har jeg på følelsen av? Denne er koblet inn på originale stereogreiene på bilen (som er kontakta dere ser der) Noen som vet hva dette er til? (aka den røde kabelen) Noen som vet hva denne er til? Hvis det hjelper no, så er den hvit/svarte til bryteren til varmeapparatet.. Noen som vet hva denne kjekke kontakten er til? Den over går bak varmeapparatet, og blir delt der, så denne kommer ut alene.. Hva er dette? Tilbake til den til stereo igjen, la merke til at denne grønne ledningen ikke hadde ett motstykke på adapteren som stod på.. Hva kan den være til? Har hørt før at denne ikke skal være koblet til noe, men hva er det egentlig til? Som noen kanskje forstår, så driver jeg å rydder opp kraftig i ledninger.. Og vil vite hva ALT hører til.. Ellers har jeg 1 siste spørsmål for nå og.. Det er 3 "kupelys" ved midtkonsollen, men jeg finner kun 2 spor til dem, 1 som skal være ved justering av varmeapparat, og 1 som går inn i plastdekselet, over eventuelle knapper og den stygge røde blinkende pæra, hvor skal den siste? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet April 21, 2009 Rapporter Share Skrevet April 21, 2009 (endret) Den øverste er styre-strøm til spilleren. Den som får cd-spilleren til å skru seg av når du skrur av tenninga (eller den bryteren du setter den på) Kan legges til + på batteriet hvis du vil skru av spilleren manuelt. Den nest øverste trur jeg faktisk ikke er i bruk på bilen min. Sikkert til no ekstra-parts. Den nederste er til Bensinpumpe-reléet. Endret April 21, 2009 av Gjest Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wrasko Skrevet April 21, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 21, 2009 (endret) Den øverste er styre-strøm til spilleren. Den som får cd-spilleren til å skru seg av når du skrur av tenninga (eller den bryteren du setter den på) Kan legges til + på batteriet hvis du vil skru av spilleren manuelt. Den nest øverste trur jeg faktisk ikke er i bruk på bilen min. Sikkert til no ekstra-parts. Den nederste er til Bensinpumpe-reléet. Regnet med at det var styrestrøm jeg og, men hvor skal den kobles i utgangspunktet? Driver å kjenner etter bak instrumentpanelet og tenningslåsen, men finner det ikke. Ang den nest øverste så har jeg fått høre snakk om sentrallås nå? Og nederste er IKKE til bensinpumpe-releet, for det er på passasjersiden ved hjernene på biler med lh2.4. Mens denne henger ved rattstammen Endret April 21, 2009 av Wrasko Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet April 21, 2009 Rapporter Share Skrevet April 21, 2009 Aner ikke egentlig.. Aldri vært sånn jente-kabelsko på min.. Gått inn i det orginale ledningsnettet... Sentrallås kan godt hende. Den gir bare strøm ut. Ah, beklager. Da er jeg ikke sikker på hva den nederste er til. Sikkert noe fint :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg