b5power Skrevet April 21, 2009 Rapporter Share Skrevet April 21, 2009 Hei alle sammen! Er helt grønn på snekring og har dårlig plass hjemme til å drive på. Derfor trenger jeg hjelp til å finne kasser som kan huse mine jbl p1222 subber . Problemet er at vugga på subben stikker så langt utenfor elementet at jeg trenger kasser på 40x40(17+27) mm sånn ca. Liker å ha klaring på noen cm fra skruhullene til subben å siden omkretsen på den er 37,1 cm så sliter jeg med å finne kasse som har den plassen men også er lukket , ikke overstiger rundt 35 liter (anbefalt er 28,3), og er bygd i tykk mdf( helst 25 , men 19 går til nøds) Som siste instans kan jeg bygge noen selv men må da bestille det på maxbo eller byggern som vi har her i kristiansund , og da kommer det opp hvor mange plater jeg trenger og kvadrat , noe jeg ikke her helt sikker på. Noen som kan hjelpe , muligens mekke noen til meg? Har sett at de som er heldige og har coop og lignende i nærheten har billigere tilgang på matrial Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg