himamekkn Skrevet April 20, 2009 Rapporter Share Skrevet April 20, 2009 Hvordan kobla opp olje lys på golf gti? har prøft med ei pære på der nere med olefiltere men då lyse de berre når motoren går å vanlegvis pleier de vell å vara omvent (at lyse forsvinner når motoren starter) Siter gocart med vw golf motor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
himamekkn Skrevet April 24, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 24, 2009 ingen som vet hvordan eg kan koble det? Siter gocart med vw golf motor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esbandos Skrevet April 24, 2009 Rapporter Share Skrevet April 24, 2009 Er ganske enkelt i grunn.. Ta ei ledning fra oljelampebryteren og på ei pære, så tar du ei ledning fra f.eks batteriet og på pæra igjen.. Da skal det være normalt. Siter 1993 Audi 100 Avant 2.8Q 1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen) 1975 Volvo 242L Prosjektet 1980 Volvo 244DL Harryvogna 1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
himamekkn Skrevet April 25, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 25, 2009 Er ganske enkelt i grunn.. Ta ei ledning fra oljelampebryteren og på ei pære, så tar du ei ledning fra f.eks batteriet og på pæra igjen.. Da skal det være normalt. er de ikkje de samma så eg har skreve oppforbi? å de fungerte ikkje Siter gocart med vw golf motor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esbandos Skrevet April 25, 2009 Rapporter Share Skrevet April 25, 2009 Vet ikke helt, men er sånn jeg har kobla det opp på bilene mine.. Funker gull det.. Men dersom du får lys i lampa når motor går, har du enten ikke oljetrykk, eller så trenger du et rele. Siter 1993 Audi 100 Avant 2.8Q 1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen) 1975 Volvo 242L Prosjektet 1980 Volvo 244DL Harryvogna 1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet April 25, 2009 Rapporter Share Skrevet April 25, 2009 Volkswagen har litt egen løsninger på dette, med 2 oljetrykksbrytere, og på noen motsatt virkning, altså at bryteren er jorda når det er oljetrykk. Da må man enten bytte bryter eller lage en kobling med ei diode og litt forskjellig. Normalt sett så fungerer en oljetrykksbryter slik at den er jordet når det ikke er oljetrykk, på noen VW er det motsatt. Normalt sett går det en ledning fra bryter til pære, så fra pære til + etter tenningslås. Altså, letteste er å se seg om etter en annen oljetrykksbryter. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
himamekkn Skrevet April 26, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 26, 2009 ok Siter gocart med vw golf motor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg