Gå til innhold

Orginale 15" alu rd2?

Ranger emnet


Zefiro

Anbefalte innlegg

Da jeg kjøpte min 2000 mod coupe for 6 år siden satt det 4.stk 15" alu for rd1 på min rd2. og i reservehjulsbrønnen lå det en rd2 felg. Men jeg kunne tenkt meg å fått tak i 4.stk fine rd2 orginale hyundai felger,noen som har slike ligganes i hedmarks området?

 

RD1: disse jeg har på bilen

 

560-70678.jpg

 

RD2:Reserve hjul

5c27_2.JPG

Endret av Zefiro
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg kjøpte min 2000 mod coupe for 6 år siden satt det 4.stk 15" alu for rd1 på min rd2. og i reservehjulsbrønnen lå det en rd2 felg. Men jeg kunne tenkt meg å fått tak i 4.stk fine rd2 orginale hyundai felger,noen som har slike ligganes i hedmarks området?

 

RD1: disse jeg har på bilen

 

560-70678.jpg

 

RD2:Reserve hjul

5c27_2.JPG

 

 

Har du sett på http://finndel.no/Sokeside.aspx eller på http://www.nbfbildeler.no/templates/PartGroups.aspx?Brand_Id=5200&Model_Id=5201

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hadde håpt på at noen av gutta boys her inne hadde slike ligganes serru..testa finndel tingen nå.fikk kun opp coupe fra 97.. og da er jeg like langt. veit også av en coupe 2001 mod som står på møre bruktbildeler. men den har ikke disse felgene ( jeg kjøpte førerstolen i denne).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hadde håpt på at noen av gutta boys her inne hadde slike ligganes serru..testa finndel tingen nå.fikk kun opp coupe fra 97.. og da er jeg like langt. veit også av en coupe 2001 mod som står på møre bruktbildeler. men den har ikke disse felgene ( jeg kjøpte førerstolen i denne).

 

okei.. ja da er du jo like langt=P

jeg har ett sett, men jeg veit ikke om jeg skal bruke dem på vinter dekka eller om jeg skal selge dem:confused:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår