Olegre Skrevet April 19, 2009 Rapporter Share Skrevet April 19, 2009 (endret) Bilen er en Volkswagen Golf MK1 Cab, Karman, det er en 1991 mod, med 1,8 l motor. Jeg kjøpte bilen i november i 2008, legger ut noen bilder av bilen sånn den var når jeg kjøpte den og hvordan den ser ut i dag, venter på noen nye deler fra Tyskland, men skal prøve å ta bilder av alt som blir satt på bilen og evt. endret... Dette bilde er fra da jeg kjøpte den og akkurat fått den hjem: Flegene som sitter på er vel ikke akkurat så veldig "kule", men de triller: Skaden på venstre side av bak fangeren er fra forrige eier, håper å få fikset den nå nylig. Interiøret: En helt ok cd-spiller: Bilen med helt nye felger :) Skaden er fortsatt ikke borte, men ser man litt nøye etter har jeg klart og få en ny en, eller ikke jeg, er en IDIOT som har sparket inn en bulk. Bulken er bak venstre bakdør: Den nye cd-spilleren er på plass, med navi og hele pakka:) En må alltid ha litt ekstra trykk Et litt nærmere bilde av felgene hvis noen ville se Dette er det beste med bilen, den har en ekstra tute og dette er knappen Og til slutt tuta Som sagt venter jeg på nye deler, og jeg skal prøve å holde denne linken oppdatert.. Endret April 21, 2009 av Olegre Siter Golf 1 Cab. 1,8 1991 (sommer) Golf 4 1,6 2001 (vinter) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ManiaCoupe Skrevet April 21, 2009 Rapporter Share Skrevet April 21, 2009 Kan bli bra dette. Bilen med de helt nye Karman felger :) Disse felgene heter Snowflake og var tilleggsutstyr til Golf 1 GTI. Siter VW Audi club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olegre Skrevet April 21, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 21, 2009 Kan bli bra dette. Disse felgene heter Snowflake og var tilleggsutstyr til Golf 1 GTI. Takk, men Møller mente at de het og var Karman felgene;) Siter Golf 1 Cab. 1,8 1991 (sommer) Golf 4 1,6 2001 (vinter) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg