mamolv Skrevet Juni 14, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2009 Tja, toning av alle rutene, få bytta til nytypen frontrute. senka mere, R-aport leppe, muligens custum fanger. åsså 72 mod DL front.. om jeg får tak i.. synes den er penest. ok.høres ut som en bra plan ja.har nytypen frontrute jeg fra 92/93 mod 240 og den er jækla fin og ligger helt inntil karrosseri.. skal ha r-sport-leppe på min også etterhvert, men gidder ikke lage og sette på nå når bilen ikke blir brukt.bedre å selge dem etterhvert da og få litt penger i pongen..hehe..kan gå litt fortere da å få i gang kjerra da.men er helt klart finest med leppa ja. passer fint med deluxe front på din ja ettersom du har fjerna blinklysa.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo-Racer Skrevet Juli 4, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2009 DA er man endelig igang å Bytte motor. Har akkurat byttet til 240 dash å :) Kommer vilder senere i kveld ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbocontainer Skrevet Juli 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2009 stili:) Siter 75" volvo 242dl prosjekt http://www.bilforumet.no/200-serien/218187-75mod-volvo-242dl-prosjekt.html 86" volvo 240gl (b23at) http://www.bilforumet.no/200-serien/214220-86mod-volvo-240gl.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo-Racer Skrevet Juli 5, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2009 Sperra :) FK'en får seg en vask. interiør- ikke ferdig. På tur ut. Prøve med ic. Ute. Flere bilder kommer. knekte 2 skruer på traversen til girkassen. :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gneizten Skrevet Juli 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2009 rå bil, må følge med videre her ser eg :D Siter Volvo 244GL Ocean blue edition http://www.bilforumet.no/200-serien/214208-volvo-244gl.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo-Racer Skrevet Juli 10, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2009 Da har jeg fått positivt svar på Motorbytte :) så bare alt gjøres ordentlig så er det en sjangse for å få det i vognkorte :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo-Racer Skrevet Juli 14, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2009 Noen dårlige bilder. Men ting skjer :) Prøvemontering Slik ble det. Må forske litt på insugs siden hva jeg skal gjøre. + diverse.. Har en lang to do. liste :p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
real power Skrevet Juli 14, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2009 Noen dårlige bilder. Men ting skjer :) Prøvemontering Slik ble det. Må forske litt på insugs siden hva jeg skal gjøre. + diverse.. Har en lang to do. liste :p dette ser jo riktig bra ut:) skal bli spennende å følge med videre..lykke til:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo-Racer Skrevet Juli 15, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2009 Takk :)Du har en meget pen bil du å :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
real power Skrevet Juli 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2009 Takk :)Du har en meget pen bil du å :) jo takk for det:) artig å se at det er mange 140 i drift:) :volvopower: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo140b20 Skrevet Juli 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2009 åååååååååå det er god bilen det fint at noen tar vare på dissa Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg