madboy Skrevet Januar 8, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2004 DEN MAXIMAEN BLIR NOK KANKJE LITT I ELDSTE LAET, OGSÅ HAR DEN JO GÅTT EN DEL OGSÅ..., JEG FÅR VEL FORTSETTE Å LETE TIL JEG FINNER MEG EN GOD BIL, OM DA DET IKKE ER FLERE SOM HAR NOEN BRA TIPS...:cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OddiS Skrevet Januar 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2004 Kan få sunny'en min. Nissan Sunny 94' mod. Gått 160 000. Senket 45mm hele veien rundt. Ellers er den i fin stand. 1,6 l motor, på hele 102 hk :P Har også helt ny alarm, med fjernstyrt sentrallås. Alt er elektrisk på bilen. si fra hvis du er interessert. skal ha ca 65000 for den. Siter Morgenstund er tull i grunn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Latsæbb Skrevet Januar 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2004 Du kan jo ta en titt på min 96 mod Nissan Almera 1.6 SR, 100hk. Gått 95.000km, 3 dørs. Prisen kan fint diskuteres. Send meg en mail på jonftev@online.no, så får du mer informasjon :) Siter 96' Nissan Almera 1.6 SR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
madboy Skrevet Januar 9, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2004 både sunny'n og almera'n ser interesant ut, men jeg må nok nesten tenke litt på det, og sjekke markedet litt..., men jeg kan komme tilbake til dere om det blir aktuelt...:cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OddiS Skrevet Januar 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2004 For all del... Hyl ut hvis du vil se på bilen. Bor i asker, så det er jo ikke så langt unna. Har ikke noe stress med å få solgt bilen. Men jo før, jo bedre. Siter Morgenstund er tull i grunn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
grubbel Skrevet Januar 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2004 hm jeg kan stille med 96 modell mondeo med 2.0 zetec på 136HK.. kan trimmes, men går bra som det er. bilen har gått 85.000 (ja mor & far kjører lite :p ) ingen riper eller noenting :) de tenkte seg rundt 80-90 tror jeg, listepris er 120.000 Siter fly without wings Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
madboy Skrevet Januar 9, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2004 mondeo høres fint ut, men det har vist vert en del problemer med disse bilene..., og jeg skal ha en bil med minst mulig tekniske problemer..., er ikke akkurat noen god mekaniker, og en del ting kan bli dyrt på verksteder..., dessverre... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
grubbel Skrevet Januar 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2004 ja, er vanlige mondeo feilen.. eksosen går i stykker! :p men har fått ny som ikke er ford nu, så bør vel holde litt lenger ;) skiftet eksos fra front til bak for 1 mnd siden :) eksosen er faktisk det eneste som har gått i stykker mens vi har hatt den. Siter fly without wings Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
madboy Skrevet Januar 14, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2004 da har jeg funnet meg bil............., venterbare på å få pengene på konto, slik at jeg kan betale for den, og hente den...:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
grubbel Skrevet Januar 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2004 hva ble det? :p Siter fly without wings Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
madboy Skrevet Januar 14, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2004 mazda 323f 1995 mod 1,8glx med doch motor...:cool: til 88 000 :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg