MidnightClub Skrevet April 17, 2009 Rapporter Share Skrevet April 17, 2009 Jeg selger nå min G-lader. Den er RS2 portet med rallyutblås, samt 65mm ladehjul. Følger også med 68mm ladehjul. Laderen var i god stand i sommer og ny reim ble montert. Den har forsterkede lager. Før salg vil tilstandsrapport medfølge. Selges om ca 14 dager, og Pris kommer. Eventuellt kontakt meg for bud eller for å melde din interesse. Glenn 995 44 088 Siter Glenn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MidnightClub Skrevet April 26, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 26, 2009 Da Lysholm blir noe forsinket, utsettes salget til slutten av Mai. Dette for at jeg skal ha tid til å sjekke over G-lader før salg. "Tilstandsraport." Polert alu.rør følger også med. Siter Glenn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
colaboy85 Skrevet Mai 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2009 Intressangt :) Ca pris på en slik da??? Mvh Jonas Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MidnightClub Skrevet Mai 4, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2009 Prisen på G-lader hvis den ikke trenger overhaling er ca 8000,- Derimot om den må overhales selges den for ca 3000,- Polert alu.rør og festebraketter medfølger. Siter Glenn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
staasen Skrevet Mai 28, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2009 lysholm er jo bra....mye kom det på da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MidnightClub Skrevet Juni 3, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2009 Har en sponsoravtale med MaddoggSyndicate.com, så prisen kan jeg ikke legge frem. Men jeg har gjort en avtale med de om at de fem første som melder sin interesse via meg vil få ca 2500 NOK i avslag. Siter Glenn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg