Gå til innhold

Craiz's Audi A4 1995

Ranger emnet


CraiZ

Anbefalte innlegg

  • Svar 61
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

stilig bil :)

har selv samme spiller, men litt annerledes setup, veldig behagelig spiller, vertfall med den multifunksjon tasten! :)

 

takk :)

Spilleren ser helt flott ut :) har ikke fått testet helt ennå men skal ta meg tid i Helga for å montere :)

Endret av CraiZ

Audi A4 1.6 - 1995.

Audi A4 1,8TSQ - 1998

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kapp fjærene og slipp den ned så hardt at du knuser stylingen din. Bedre blir det ikke. Om du gjør det, så skal jeg kjøpe senk til deg.

 

Ikke ver så negativ mot stakkaren! Skal alle kjøre rundt i lik bil da? Alle her/de fleste har jo S4 eller RS4 fanger (ink. meg selv), blir jo dødskjedeli å kjøre rundt med dersom alle skal ha det!

Syns det er kult at noen har annen styling enn S og RS på bilen sin, selv om ikke all uorginal styling er fint!

 

Kudos til CraiZ som gidder å vere annerledes!!:)

xX Audi A4 1,8T Quattro -97 Xx

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke ver så negativ mot stakkaren! Skal alle kjøre rundt i lik bil da? Alle her/de fleste har jo S4 eller RS4 fanger (ink. meg selv), blir jo dødskjedeli å kjøre rundt med dersom alle skal ha det!

Syns det er kult at noen har annen styling enn S og RS på bilen sin, selv om ikke all uorginal styling er fint!

 

Kudos til CraiZ som gidder å vere annerledes!!:)

 

Såså, fakta er at S4 front er så deilig at det ikke KAN bli for mange av de =)

 

<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

plogenA4: haha.. får meg en god latter, det skal du ha "plogen" :D det er bra for hverdagen =)

 

audi_a4-1,8tq: Takk takk "audi_a4-1,8tq", ja, greit å gå en annen vei enn alle andre ja :)

 

Haansi : har ikke fått noe beskjed fra kompisen min ennå så vet ingenting ennå :)

 

Min smak, mitt velg ;)

Endret av CraiZ

Audi A4 1.6 - 1995.

Audi A4 1,8TSQ - 1998

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår