mazdak Skrevet April 12, 2009 Rapporter Share Skrevet April 12, 2009 (endret) Selger 4 Stk. 14" Borbet felger. Den ene felgen er litt skjev, men fungerer helt fint i hastigheter under 140km/t! De andre felgene er helt fine, og ikke skjeve. Felgene er 5 eikede og ET er på 38. Boltsirkelen er 4x100. Dekkene som står på nå har dimensjonen 175/65-14, hvorav 2 av disse er slitt og de 2 andre har veldig bra spor. Bilder skal skaffes snarest mulig! Prisen vil ligge på ca 1200kr. Felgene befinner seg på Strømmen (10min fra Oslo). Hjulene kan byttes i 15 eller 16 felger med boltsirkel på 4x100. Endret April 22, 2009 av mazdak Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sc0ot Skrevet April 13, 2009 Rapporter Share Skrevet April 13, 2009 Selger 4 Stk. 14" Borbet felger. Den ene felgen er litt skjev, men fungerer helt fint! De andre felgene er helt fine, og ikke skjeve. Felgene er 5 eikede og ET er på 38. Boltsirkelen er 4x100. Dekkene som står på nå har dimensjonen 185/65-14, hvorav 2 av disse er slitt og de 2 andre har veldig bra spor. Bilder skal skaffes snarest mulig! Prisen vil ligge på ca 1200kr. Felgene befinner seg på Strømmen (10min fra Oslo). Hjulene kan byttes i 15 eller 16 felger med boltsirkel på 4x100. Bilder!! :) Siter Golf 1985 mod Cab! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
br3167 Skrevet April 19, 2009 Rapporter Share Skrevet April 19, 2009 Er de fremdeles til salgs? Bilder? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazdak Skrevet April 22, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 22, 2009 Er de fremdeles til salgs? Bilder? Det er dem! Bilder har jeg også lagt til, men desverre dårlig kvalitet da de er tatt med mobilkamera på 2 mpx. :) Men dere får hvertfall se hvordan de ser ut på bilen til mutters og slikt, så dere vet hva dere går etter.. :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dexter_cf Skrevet April 22, 2009 Rapporter Share Skrevet April 22, 2009 Bytte mot mellomlegg? 16" 4x100, ET40 To av dekka kjøpte jeg igår, to sett senterringer følger med.. Siter uNF! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazdak Skrevet April 24, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 24, 2009 Bytte mot mellomlegg? 16" 4x100, ET40 To av dekka kjøpte jeg igår, to sett senterringer følger med.. Tja, vet ikke helt om de passer til bilen, men hvor mye blir mellomlegget på i såfall? Om det er ikke er så mye er jeg interessert. :) Kan sikkert ta dem uten dekk også.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dexter_cf Skrevet April 24, 2009 Rapporter Share Skrevet April 24, 2009 Du kan sikkert IKKE ta dem uten dekk, det koster penger å fjerne dekka og da sitter jeg der med 4 stk dekk jeg ikke har brukt for heller.. Annonsen ligger ute på finn nå, så du kan jo eventuelt komme med ett bud om du er interessert.. http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=17162032 Siter uNF! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazdak Skrevet April 27, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 27, 2009 Du kan sikkert IKKE ta dem uten dekk, det koster penger å fjerne dekka og da sitter jeg der med 4 stk dekk jeg ikke har brukt for heller.. Annonsen ligger ute på finn nå, så du kan jo eventuelt komme med ett bud om du er interessert.. http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=17162032 Nja, vet egentlig ikke helt om de kommer til å passe bilen.. Kunne vurdert det om de hadde ligget litt lenger ned i pris.. Men for den prisen vil jeg heller ha noe annet! :) Ellers takk! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dexter_cf Skrevet April 27, 2009 Rapporter Share Skrevet April 27, 2009 Hva mener du med lengre ned i pris? Det er lov å komme med bud, kan du si! Siter uNF! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazdak Skrevet April 27, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 27, 2009 Hva mener du med lengre ned i pris?Det er lov å komme med bud, kan du si! Tenkte mer på noe til rundt 1500kr klassen, og det budet tror jeg blir litt for lite.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dexter_cf Skrevet April 27, 2009 Rapporter Share Skrevet April 27, 2009 Det har du heeelt rett i! :D Utleggetet på 2 nye dekk jeg kjøpte sist tirdag var alene på 1600,- Så koster det med omlegging og avbalansering (alle 4 er avbalansert) og nye senterringer 160kr. Samtidig tar vi med at jeg kjøpte felgene Søndag for rett over 1 uke siden for 3000,- av Espen-S her på forumet.. Da blir det litt for lite med nærmere 1/4 av prisen, det har du rett i! Siter uNF! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazdak Skrevet April 27, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 27, 2009 Det har du heeelt rett i! :D Utleggetet på 2 nye dekk jeg kjøpte sist tirdag var alene på 1600,- Så koster det med omlegging og avbalansering (alle 4 er avbalansert) og nye senterringer 160kr. Samtidig tar vi med at jeg kjøpte felgene Søndag for rett over 1 uke siden for 3000,- av Espen-S her på forumet.. Da blir det litt for lite med nærmere 1/4 av prisen, det har du rett i! Hehe, ja. Det var jo det jeg sa :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dexter_cf Skrevet April 27, 2009 Rapporter Share Skrevet April 27, 2009 Nei, dette var det du sa; Tenkte mer på noe til rundt 1500kr klassen, og det budet tror jeg blir litt for lite.. *omg, så dårlig humor!* Siter uNF! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg