MSpeed Skrevet April 11, 2009 Rapporter Share Skrevet April 11, 2009 Hei Driver å pusser ned motorrommet mitt, og ganske mange steder så blir det ned til metalet. Så det jeg lurer på er hva jeg burde bruke oppå metallet. Og jeg regner med at jeg burde ha noe grunning før jeg begynner å sparkle? Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet April 11, 2009 Rapporter Share Skrevet April 11, 2009 Epoxygrunning er vel det beste, dog litt dyrt. Rød rustgrunning er vel ett bra alternativ Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BossCat Skrevet April 11, 2009 Rapporter Share Skrevet April 11, 2009 Bare pass på at du bruker en grunning som kan sparkles på da Siter Bilforumet.noModerator: Lakk og Karosseri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomassj Skrevet April 12, 2009 Rapporter Share Skrevet April 12, 2009 sparkle gjør du først, så syregrunning så fyller osv Siter 95 Golf 3 94 Audi 80 competition, oppe å går med megasquirt 85 Volvo 740 88 Volvo 740 delebil 87 Volvo 240 Stv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg