GolfGT Skrevet April 10, 2009 Rapporter Share Skrevet April 10, 2009 Har lagt inn "bestilling" på golf VI gtd, har den nåværende "gtd" eller gt tdi nå, og er veldig fornøyd med den! Reflexsølv, dsg, soltak, xenon, svart skinn, 19", er ellers rimelig fornøyd med det originale utseende den har så gjør ikke noe eksteriørt foreløpig tror jeg, muligens en liten senk kommer! Chip blir vel satt inn etterhvert også! Skal få ut noen bilder når bilen kommer... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bakk4 Skrevet April 22, 2009 Rapporter Share Skrevet April 22, 2009 Gled deg!! :) har hatt min i 2 mnd nå. Nydelig :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfGT Skrevet Juli 7, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2009 http://www.dinside.no/817841/gti-for-revisorer Syntes den ser meget bra ut, liker de små effektene som gjør den til en GTD, fått leveringsdato 3august så nærmer seg fort! Har vært i kontakt med noen som leverer chip og får da 200hk, og 400nm så det skal kicke relativt greit tenker jeg! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg