Per-Henrik Skrevet April 10, 2009 Rapporter Share Skrevet April 10, 2009 Hei å hå. Nå har jeg lenge vært borte fra bil bygger ting. men nå blir det vell en 240 på meg. Den står helt i deler da å mye jobb. Men delig å ha proajekt igjenn :-D Men er det noen som har bilder av breding av 240 ? Helst bak. men også litt frame. tips og råd. hjulbuer vet jeg om :-p men trenger bilder fra alle mulige vinkler å kanter :-D Siter Trenger 16v topp til volvo rød blokk. PM ME... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo-r-sport Skrevet April 12, 2009 Rapporter Share Skrevet April 12, 2009 fint å høre at du er back in business pølsa. hvor bredt legger du i det a? hvor brede wheels? og snakk om 2 eller 4 dørs? Siter 92' 945 Turbo brukis 92' 240 Turbo prosjekt 82' Golf mk1 "GTI" 16V prosjekt 75' 242 (gjemt men ikke glemt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-Henrik Skrevet April 13, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 13, 2009 fint å høre at du er back in business pølsa.hvor bredt legger du i det a? hvor brede wheels? og snakk om 2 eller 4 dørs? Thanx. søtnos..... :-P ikke så veldig bredt. bare litt annen fasong på hjul buen. har ikke gjordt opp så my mening enda. men vet jeg må skjære opp for å fikse rust. så da vill jeg fikse litt på hjul buen i samma slengen :-P hadde en gang i tiden bilder av en som hadde golf hjulbuer. det så jo rimlig fresht ut.. skal bare skille seg litt ut fra mengden :-P alt for mange dører så lenge jeg skal ha velte bur i den, men det får jeg vell bare leve med. sveiser igjenn dørhåndtaket på dørene bak. så ser det litt bedre ut. Men bilen skal bare kjøre fra deg på rudskogen. Så vist den fyrer på 3.. og reversen er i form. så er jeg ikke bekymra :ass: Men blir ikke den sommeren her :-P Siter Trenger 16v topp til volvo rød blokk. PM ME... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo-r-sport Skrevet April 14, 2009 Rapporter Share Skrevet April 14, 2009 Problemet er vel helst at hjulbuen skrår innover i bakkant, så hvis du borrer ut alle punkta i hjulbuen så hele skjermen blir løs også jekker den ut litt... Jeg har ikke sansen for golf hjulbuer på volvo. Siter 92' 945 Turbo brukis 92' 240 Turbo prosjekt 82' Golf mk1 "GTI" 16V prosjekt 75' 242 (gjemt men ikke glemt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet April 14, 2009 Rapporter Share Skrevet April 14, 2009 Kjøp no skjermbreddere til hilux som du popper fast i skjermen :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-Henrik Skrevet April 17, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 17, 2009 hahaha ja ikke sant..... :-p Hvilken bredde hadde du på dine kompmotive felger volvo-r-sport??? :-P 16"X8" er jo en tøff dimensjon :-P Siter Trenger 16v topp til volvo rød blokk. PM ME... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg