xr3kongen Skrevet April 10, 2009 Rapporter Share Skrevet April 10, 2009 Hei, vuderer og selge min proskjekt cab. Så jeg håper noen som er god i bil og vil gjøre denne til et fint verk vil ha interesse fo denne. http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=2138998 Der finner dere mer bilder og ting om bilen!:) Send meg mld 93032147 eller ring;) Kom med bud! ingen skambud! kan og godta innbytte! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tord Ivel Skrevet April 10, 2009 Rapporter Share Skrevet April 10, 2009 ikke lett å vite hva du tolker som skambud da.... kom med en prisantydning så er jeg interessert. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xr3kongen Skrevet April 10, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 10, 2009 har ikke noen spesiel pris, ser hva folk kommer med rett og slett. Men den går ikke for slik og ingenting da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xr3kongen Skrevet Mai 1, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2009 forsatt til salgs! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xr3kongen Skrevet Mai 26, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2009 Bilen går billig fram til helga! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xr3kongen Skrevet Mai 26, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2009 Går biilig fram til helga !!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg