Raceworld Skrevet April 10, 2009 Rapporter Share Skrevet April 10, 2009 Sitter her med Photoshop CS4.. Saken er at jeg ønsker å vannmerke og legge til ramme på flere bilder.. Action funksjonen bruker jeg til å skalere bildet, legge til tekst osv. Problemet er å hente alle bildene fra en mappe, kjøre action funksjon på alle og lagre bildene i en annen mappe. Jeg kan riktignok gjøre det "manuelt", men det tar lang tid om man sitter med mange bilder.. Vil tro det har noe med "File > Automate > Batch.." (engelsk ps-versjon) Noen som har en fin guide, eventuelt peke meg i riktig retning? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpikeMan Skrevet April 10, 2009 Rapporter Share Skrevet April 10, 2009 Er nok batchen du bruker da ja. File -> Automate -> Batch Du kan jo også bruke bridge hvis du har det installert. Siter Mine biler:'96 Toyota Carina E *SOLGT*'96 Volvo S40 *SOLGT*'02 Volvo V40 *BYTTET* '94 Volvo 850 *VRAKET..*'04 VW Passat *MIN* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raceworld Skrevet April 11, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 11, 2009 Bridge har jeg og.. Får spekulere litt til.. Takker :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg