Peenut Skrevet Januar 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2004 Hey jeg lurer på hvordan man får vekk toppstripen / rutesenkeren på bilen? man må vel ikke skifte hele ruten? jeg har prøvd med hendene men den sitter veldig godt fast.. :( takker for alle råd.. Hilsen Peenut aka. Racing Roy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trra Skrevet Januar 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2004 når jeg ble stoppet av onkel politi sa de at jeg måte fjerne den, ellers fikk jeg bot, fant det ut seinere at det faktisk ikke er lovlig med mindre bilen blir levert med det fra fabrikken :( . Jeg brukte en tapetkniv for å fjerne den Siter 05 Skoda Octavia L&K 75 Jaguar XJ6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi-maniac Skrevet Januar 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2004 barberblad pleier å funke;) Siter x 1986 mod golf gti 16v x 1995 audi 80 avant x 1992 bmw 325i coupe + mange drittbiler ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Januar 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2004 Varmluft og skrape. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hersker Hans Skrevet Januar 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2004 Syns det funker best med et tapetknivblad man tar ut av holdern, og tar en runde med teip i hver ende, og holder i hver ende, og bøyer bladet mens man skjærer av klistremerket, 3m sitrus rens er bra til å fjerne limrester. Siter Driftfun.com 1967 Chevrolet Camaro LS1/T56 1990 Chevrolet Van 6.5 g30 1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrisDude Skrevet Januar 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2004 Det enkleste er å bruke en høytrykksspyler med så varmt vann som mulig. Er bare og spyle på stripa i noen få sek så kan du ta tak i stripa og dra den av mens du spyler på resten.....gjort på 2 min Fjernet min stripe sist uka da jeg blei stoppa av onkel Etterlater ingen rester av lim engang:) Siter Passat 1.8T variant Bilen min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
killertox Skrevet Januar 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2004 Fikk jobben med å fjerne alt av dekaler på samtlige av firmabilen på jobben. (10 stk) Brukte hårføner og tapet kniv. Brukte 2 dager.... http://www.rxracing.no Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg