folkrace Skrevet April 9, 2009 Rapporter Share Skrevet April 9, 2009 Søker koblingsskjema for motor, altså en audi 4,2 ABH. - noen her som kan ha dette liggende? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
folkrace Skrevet April 14, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 14, 2009 Ingen her som kan hjelpe meg, eller vet om noen som kan ha dette, eller kunnskap om det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet April 14, 2009 Rapporter Share Skrevet April 14, 2009 Sikkert flere som vet det på vwaudi-club, hvis du er medlem der. Kan hende du får svar av noen her inne og, men det kan fort ta litt lenger tid :) Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
folkrace Skrevet April 14, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 14, 2009 Sikkert flere som vet det på vwaudi-club, hvis du er medlem der. Kan hende du får svar av noen her inne og, men det kan fort ta litt lenger tid :) Ja, jeg ser den, men desverre ikke medlem. Så om noen er medlem og ønsker hjelpe, kan de vidreformidle min forespørsel der. Min mail er: ole.aasvestad@gmail.com På forhand takk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg