Sierra_sedan Skrevet April 9, 2009 Rapporter Share Skrevet April 9, 2009 Noen som har tips til bra steder å ta bilder av biler på, rundt romerike. lillestrøm, kløfta, skedsmo, jessheim, rælingen eller noe sånt? takker for svar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sierra_sedan Skrevet April 9, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 9, 2009 flytt gjerne til "medlemmers egne bilder" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SprinterTuning Skrevet April 13, 2009 Rapporter Share Skrevet April 13, 2009 kan du ikke ta det i oslo? ved kaiane rundt aker brygget? fint sted å ta bilder av:P Siter [Mercedes sprinter 316cdi] [Opel ascona c3 cab] [bmw e36 316] +++++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stølen Skrevet April 18, 2009 Rapporter Share Skrevet April 18, 2009 Jeg bruker Feiring Bruk ofte. Og ute på Rånåsfoss er det mye pene plasser. Sjekk fototråden min, mye derfra :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sierra_sedan Skrevet April 19, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 19, 2009 Jeg bruker Feiring Bruk ofte. Og ute på Rånåsfoss er det mye pene plasser. Sjekk fototråden min, mye derfra :) Okei. skal sjekke den nå! Rånåsfoss var jeg faktisk og tok noen bilder i påsken, var ganske bra der ja :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg