opel16 Skrevet April 9, 2009 Rapporter Share Skrevet April 9, 2009 Hei. Som tråden sier så har jeg problemer med tomgangen når jeg starter bilen. Når jeg starter den så står den å "hoster" til jeg gir den ett gasspådrag. Med engang jeg har gjort det så er den stabil på tomgang.... Er det noen som har opplevd det samme som har tips til utbedringer for å bli kvitt dette. Det er en 98 a4 1.8 20v. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet April 9, 2009 Rapporter Share Skrevet April 9, 2009 Jeg har noe av de samme symptomene, og der er det tempføleren som er gåen. Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel16 Skrevet April 9, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 9, 2009 Er det dyrt å skifte temp føler? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet April 9, 2009 Rapporter Share Skrevet April 9, 2009 Føleren koster 400kr hos møller. Den er lett å skifte selv. Står bak motoren inn mot torpedoveggen, rett under innsugsrøret. Det er en plugg som står ned i et rør det går kjøleveske igjennom. Først må du ta av kontakten som står oppå den, også må du ta av et metallfeste som står inn fra siden. Du ser det veldig lett med godt lys. Deretter er det bare å dra den ut. Men igjen, ikke skift den før du er sikker på at det er den som er problemet. For å være helt sikker bør du få lest av diagnose. hvis du ikke har noen i nærheten som kan gjøre det, ville jeg reist på et verksted og fått det gjort. Da får du vite akkurat hva som er gale, og det er lett å få tak i delenummer. Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plogenA4 Skrevet April 9, 2009 Rapporter Share Skrevet April 9, 2009 flinke hansi Siter 1996 Audi A4 1.8T Sedan 1995 Audi A4 1.6 Sedan- solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pettersenroar Skrevet April 9, 2009 Rapporter Share Skrevet April 9, 2009 dra på møller å få grunninnstilt gass spjeldet ditt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel16 Skrevet April 9, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 9, 2009 Takk. Må vel gå ann å få lest det av hos ett verksted som ha diagnose utstyr. Bare så synd at de tar 450 kr for å ta en diagnose... Tar jo kun 2 min å gjøre det.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pettersenroar Skrevet April 9, 2009 Rapporter Share Skrevet April 9, 2009 jeg har tatt diagnose sikket 5 ganger hos pedersens auto mo i rana gratis :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet April 9, 2009 Rapporter Share Skrevet April 9, 2009 pleier å være greie på diagnose :) får det sikkert gratis et sted skal du se Siter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alarm92 Skrevet April 10, 2009 Rapporter Share Skrevet April 10, 2009 Eller du kan bruke 100 kr på kabel fra e-bay å laste ned vag-com ;D Tempraturmålern min er også gåen sier vag-com Siter SELGES: Alt av A4 B5 deler -Audi A4 Avant 1.8tqs 98" -Audi A4 Sedan 1.8t 96' Opprettingsprosjekt [solgt] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet April 10, 2009 Rapporter Share Skrevet April 10, 2009 noen som har link til disse kablene med vanlig USB? jeg nekter miniUSB. Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alarm92 Skrevet April 10, 2009 Rapporter Share Skrevet April 10, 2009 Vag-Com kabel<-- Den har jeg, godt som snus Siter SELGES: Alt av A4 B5 deler -Audi A4 Avant 1.8tqs 98" -Audi A4 Sedan 1.8t 96' Opprettingsprosjekt [solgt] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
veegard Skrevet April 11, 2009 Rapporter Share Skrevet April 11, 2009 Den har vel samme funksjonalitet som min. Litt jalla er den, og du får jo ikke nyeste vagcom-versjon. Men! Den funker! Siter A4a B6 2.0 MT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet April 11, 2009 Rapporter Share Skrevet April 11, 2009 Bare jeg får lest av og sletta koder etter jeg har skifta deler så er det et fett for meg hvor gammal versjonen er :D Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg