xZoPpY Skrevet April 9, 2009 Rapporter Share Skrevet April 9, 2009 Siden jeg kan selge bilen i deler og legger jeg ut liste her over hva jeg har. Bilen er høyrestyrt. -Forskjermer -Bakskjermer -Dører med dørtrekk -Speil -Bakluke med alu vinge -Orginale baklykter -Vippelykter -Blinklys foran -Blinklys forskjermer. -Viskermotor -Dysemotstand -Lmm -Ledningsnett ca18det uten Ecu -Diverse relèer og sikringer -Diverse elektriske ting i motorrom -Varmeapparat/vifte -Ratt -Speedometer -Bremsekraftfordeleren(2stk) -Ekstra dempere (usikker stand) -100% sveisa diff -Orginal diff -Girkasse -2 stk t25 turboer, ene med grenrør (1 solgt) -Mulig en t28, er ikke hundre prosent sikker.. -Orginal radiator med termoviften -Vifteskjoldet -Orginal clutch med trykkplate -Starter -Servomotoren pluss oljetanken -Sideskjørt og frontfanger som må bearbeides (usikker merke).. (går for en 6pakning) -Orginal bakfanger, fin stand -Eksosanlegg uten cat. -2 orginale forseter, det ene er problemer med å holde ryggen oppe, mulig en bagatell.. -Understell, bremser, oppheng osv.. -12 Dekk med felger som kan spinnes opp.. -Panser Pakkepris, med alt utstyr og 12 dekk: 10 000,- Befinner seg i Bergen. Ta kontakt på tlf: 97548782 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
occi88 Skrevet April 11, 2009 Rapporter Share Skrevet April 11, 2009 hei, har du bilder av front fangeren??? er på jakt etter en org front fanger og deler av midt konsollen.( hele den delen der cd spilleren sitter) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr turbo Skrevet April 13, 2009 Rapporter Share Skrevet April 13, 2009 Har du fortsatt girkassen? og pris eventuelt? trenger en fort... Siter Bmw 530i v8 1996 gobilen200sx 1993 solgtVento 1992 1,8cl restaureres740glt 1990 2,3 16v solgtNissan primera 2000 solgt og dynget Audi 80 1993 bruksbilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xZoPpY Skrevet April 14, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 14, 2009 Ta kontakt på tlf om interesse av noe deler da jeg leser ikke her så ofte. Sender ikke store tunge ting som diff, girkasse osv utenfor bergen som ikke går med vanlig pakkepost.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg