Asim Skrevet Januar 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2004 Fant ikke noe riktig forum under skoda så jeg legger den her. klikk her for 800hk skoda :D thumpsup Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smiletrynet Skrevet Januar 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2004 Nå vet ikke jeg hvor fælt din Skyline går, Asim, men jeg tror du må gjøre noe med den:D Å bli frakjørt av en Skoda når du sitter i en Skyline går da slett ikke an!:D Siter Fyfaen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Asim Skrevet Januar 2, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2004 Originally posted by smiletrynet Nå vet ikke jeg hvor fælt din Skyline går, Asim, men jeg tror du må gjøre noe med den:D Å bli frakjørt av en Skoda når du sitter i en Skyline går da slett ikke an!:D hehehe... du sier noe der ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KeLoN Skrevet Januar 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2004 Don't diss Skoda! lol Siter -Mercedes Benz 190E 2.3 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dr.enos.pork Skrevet Januar 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2004 Rart at ingen hyggelige herremanner med lange hvite frakker og et hyggelig smil har vært å henta den mannen for nøye undersøkelse..:D Siter chatting with Ascona is like masturbating with a cheese iron,slightly amusing but mostly painful. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turboboy Skrevet Januar 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2004 hoho... hadde eg flekka en skyline med en skoda så hadde eg antakelighvis omkommet av latter på stedet.. men artig bil da! trimme pink pantern asim?? :P Siter is it worth dieing for?! :D korrekt!! ti poeng til deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Asim Skrevet Januar 2, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2004 Originally posted by J-Unit hoho... hadde eg flekka en skyline med en skoda så hadde eg antakelighvis omkommet av latter på stedet.. men artig bil da! trimme pink pantern asim?? :P hehehe :D Skal vel litt til å for å ta det "udyret" der :) Tror det er tak i den der gitt.... synd det ikke ligger mer filmer ute av den, hadde vært artig å sett hva/hvordan den går.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjorke Skrevet Januar 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2004 Sjekk Ferrarien på samme siden da;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg