Gå til innhold

praktisk driftebil?

Ranger emnet


steinknaus

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har lyst på ny bil nå, men har ikke helt bestemt meg. Har aldri kjørt en bakhjulstrekker skikkelig (flaut nok), men har lyst på en bil som man kan ha det gøy med:)

problemet er at den må være praktisk i tillegg, så vil helst ha litt plass. BMW cupe feks, er dårlig med plass for passasjerer bak, og 2seters biler har jo ikke plass til mer enn en bag i passasjersetet :/ Og skal ikke se ut som en utedass hvis jeg ikke fikser den opp.

Liker BMW godt, de er nydelige:)

Og vil ha noe med litt krefter

Men er fri for forslag^^

 

Noen gode forslag fra noen? Åpen for 4WD og, men da er det Audi A4 1,8T som står først i kø, og da kan man vel bare leke seg på glatta? ;P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå synes jeg du må bekrense deg, ikke minst SPESIFISERE hva du egentlig vil her..

 

 

Du vil ha en driftebil.. javell.. HVor seriøst da? SKal du bare slædde på den lokale shell stasjonen? skal du kjøre på treff på bane?.. Skal du konkurere?

 

Så.. du kunne tenke deg en audi A4tq.. hva skal du med dette?.. drifte?..

Da vet jeg ikke helt om du skjønner hva drifting er!

 

 

Skal du drifte for litt mer seriøst enn råning på bygda burde du holde deg langt unna tyske biler

 

Da går du helst for en japse! hvorfor? Fordi bilene er jævli mye mer lettkjørte, det går JÆVLIG mye bedre, det er et stort aspekt med deler til bilene til under 1/4 av prisen du må betale for en bmw f.eks

 

Og de er billigere som komplette biler enn hva du må betale for å bygge opp en sliten sierra!

 

 

Spefifiser deg litt

Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå synes jeg du må bekrense deg, ikke minst SPESIFISERE hva du egentlig vil her..

 

 

Du vil ha en driftebil.. javell.. HVor seriøst da? SKal du bare slædde på den lokale shell stasjonen? skal du kjøre på treff på bane?.. Skal du konkurere?

 

Så.. du kunne tenke deg en audi A4tq.. hva skal du med dette?.. drifte?..

Da vet jeg ikke helt om du skjønner hva drifting er!

 

 

Skal du drifte for litt mer seriøst enn råning på bygda burde du holde deg langt unna tyske biler

 

Da går du helst for en japse! hvorfor? Fordi bilene er jævli mye mer lettkjørte, det går JÆVLIG mye bedre, det er et stort aspekt med deler til bilene til under 1/4 av prisen du må betale for en bmw f.eks

 

Og de er billigere som komplette biler enn hva du må betale for å bygge opp en sliten sierra!

 

 

Spefifiser deg litt

 

japser går bedre enn tyske biler ja, er du røykskada?! egner seg bra til drifting ja, for der holder effekten i japsene, ser jo hvor mye bedre vs-motor sin e34 går enn de andre japsebilane på langsletta på rudskogen selv om det er null feste..

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

japser går bedre enn tyske biler ja, er du røykskada?! egner seg bra til drifting ja, for der holder effekten i japsene, ser jo hvor mye bedre vs-motor sin e34 går enn de andre japsebilane på langsletta på rudskogen selv om det er null feste..

 

seriøst man du må SLUTTE å drite deg ut..

 

hva faen går du på egentlig?! Du er er innavla dophue hold deg til å sniffe syre og la heller dem som kan litt ta seg av arbeidet!

 

hvor i helsikke skal du sammenligne VSmotor sin M5 som er bygd for dragracing med 1300hk mot en hvilken som helst driftebil her til lands!? Oh ja.se så godt den går! Null feste og krenger ræva av seg i svinga!

 

 

Hadde du latt vs kjøre sin bmw mot en helt gjennomsnittlig s14/s15 her til lands i dag på runde tid. hadde VS sigi langt etter!

 

 

SHUT THE FUCK UP!!

Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

om jeg er ny; jepp :P

vil ha en bil som kan "drifte" som i sladde, ha det mye morro med. Skulle jeg konkurert trenger du jo ikke en som er praktisk ettersom du skal konkurere med den, og da hadde jeg gjerne visst litt mer selv og, men kan jo ikke en drit om det, derfor jeg spør:)

 

A4tq fordi jeg liker den bilen godt, og den egner seg ikke for å ligge breit på samme måte som en bakhjulstrekker nei.

 

Ønsket mitt er en bil jeg kan ha mye morro med, som er praktisk (dvs ikke MINI bagasjerom, coupe eller bare plass til 2). Ettersom bilen skal brukes til noe mer enn bare å sladde, å ha det gøy med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

den skal ha skilter ja.. Praktisk driftebil -> kan kjøres på veien uten å bli stoppa av purken fordi den ikke er lovlig :P

Må kunne bruke den til vanlig, gidder ikke begynne med noe banekjøring osv, det får jeg heller ta etterhvert, når jeg har øvd meg litt med bakhjulstrekker først.

Så har du noen forslag nå? eller må jeg spesifisere med noe mer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

for å ikke nevne den dyreste å vedlikeholde og bytte deler på.

 

Kom fra han som sa deler til japser var bare 1/4 av prisen til andre merker.....

´94 945: B230FT SOLGT

´95 850 : B5252S- SOLGT

´86 240 : B230A- SOLGT

´83 240 : B230A- SOLGT :( gobilen

´85 360 : B200K- SOLGT (SPIKER)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom fra han som sa deler til japser var bare 1/4 av prisen til andre merker.....

 

nå har det seg slik at LEXUS er en jævlig ukurant japsebil! det er en japansk mercedes!

 

å få tak i tuning deler er vanskeligog å handle over disk i norge.. joda lykketil

Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår