TinaK Skrevet April 8, 2009 Rapporter Share Skrevet April 8, 2009 Min mor har klart å kjøpe seg en golf 3 pink floyd. Og trengte hjelp med å skifte cd spiller, men det er noe jeg ikke har peiling på. I bilen står det en blaupunkt london mp37, og jeg skal ha inn en panasonic cq-c1405n. Har en "overgang" som det trengte siden panasonicen har annerledes kobling bak enn blaupunkten. Men dette fungerer ikke. Blaupunkt spilleren fungerer fint, men når jeg kobler til panasonicen vil den ikke på. Mulig noe galt med "overgangen"? Vis det er det, hva kan jeg gjøre? Takk for svar :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TransMedia Skrevet April 8, 2009 Rapporter Share Skrevet April 8, 2009 Denne "overgangen", er det noe du har kjøpt i tillegg? Siter www.transmedia.no www.transthule.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TinaK Skrevet April 8, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 8, 2009 nei fulgte med cd spilleren. måtte ha den for å få koblet til spilleren, kjøpte den for en liten stund siden, da jeg har hatt den i min egen bil før jeg solgte den. "overgangen" funket i sierraen, men ikke i golfen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
@lpher Skrevet April 8, 2009 Rapporter Share Skrevet April 8, 2009 Sjekk at det er strøm på både den røde og den gule ledningen på panasonic ISO-kabelen. Siter Lexus GS300 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TransMedia Skrevet April 8, 2009 Rapporter Share Skrevet April 8, 2009 Var det noe problem med Blaupunkt'en før du tok den ut? Husket den radiostasjoner i minnet, evt. slo den seg av/på med tenninga? Siter www.transmedia.no www.transthule.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TinaK Skrevet April 8, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 8, 2009 Var det noe problem med Blaupunkt'en før du tok den ut? Husket den radiostasjoner i minnet, evt. slo den seg av/på med tenninga? Ikke noe problem med den, men den skrur seg av ved tenning. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TinaK Skrevet April 8, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 8, 2009 Sjekk at det er strøm på både den røde og den gule ledningen på panasonic ISO-kabelen. Skal få sjekket det. Vis det ikke er strøm der er det vel bare noe galt med ISO-kabelen da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TinaK Skrevet April 9, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 9, 2009 Skal få sjekket det. Vis det ikke er strøm der er det vel bare noe galt med ISO-kabelen da? Da fikk jeg sjekket om det var strøm, fant kun strøm i den gule kabelen. men ikke i den røde? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
quattromaniac Skrevet April 9, 2009 Rapporter Share Skrevet April 9, 2009 det er vel han og hunn kontakter på isokabelen? koble sammen den gule og den røde, så fungerer det, men da er det ikke lenger tenninga på bilen som styrer spilleren, da må den slås av og på manuelt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TinaK Skrevet April 9, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 9, 2009 det er vel han og hunn kontakter på isokabelen? koble sammen den gule og den røde, så fungerer det, men da er det ikke lenger tenninga på bilen som styrer spilleren, da må den slås av og på manuelt Men spiller får jo fortsatt ikke strøm.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
quattromaniac Skrevet April 9, 2009 Rapporter Share Skrevet April 9, 2009 var det ikke strøm på den gule kabelen da? sitter med en typisk ISO kontakt foran meg nå og den gule skal være splittet i 2 slik at du kan koble inn den røde for å hente strøm derifra.. hvis ikek må du bare skjøte de på en måte(wago, sukkerbit) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
quattromaniac Skrevet April 9, 2009 Rapporter Share Skrevet April 9, 2009 altså begge må ha strøm. den røde er til selve spilleren mens den gule er til forsterkerdelen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TinaK Skrevet April 10, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 10, 2009 altså begge må ha strøm. den røde er til selve spilleren mens den gule er til forsterkerdelen jeg har funnet ut av det, jeg må ha en egen ISO kabel til Golf.. ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
quattromaniac Skrevet April 10, 2009 Rapporter Share Skrevet April 10, 2009 jeg har funnet ut av det, jeg må ha en egen ISO kabel til Golf.. ;) tja, det var det jeg satt med i hånda:P regna nesten med at det var det du hadde;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
@lpher Skrevet April 10, 2009 Rapporter Share Skrevet April 10, 2009 altså begge må ha strøm. den røde er til selve spilleren mens den gule er til forsterkerdelen Det er nok IKKE grunnen til at det er to ledninger med 12v som går til spilleren nei ;) Den ene er konstantstrøm (rett fra batteriet), mens den andre er tenningsstrøm. (her kommer det strøm kun når bilen er "aktiv") Siter Lexus GS300 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg