Jorgen Skrevet Januar 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2004 Bil: Ford Sierra 2.0i DOHC Årsmodell: 1990 Karosseri: 5-dørs coupé Reg.nr.: PN65734 Drivstoff: Bensin Gir: Manuelt gir Antall dører: 4 Antall seter: 5 KM: 231000 Pris: 20.000 Reg.avg.: 1.343,- Farge: Hvit Utstyr: Soltak, Hengerfeste, 2 Hjulsett, Alarm, Servostyring, Justering av ratt -------------------------------------------------------------------------------- Selgers beskrivelse av bil 2 sett sommerdekk (195/65/15) og (185/65/14) Nylig byttet: Vinterdekk (165/70/13) Luftfilter Eksos (midtre og bakre potte) --- Bilen er ekstremt komfortabel og kjøre, suveren ungdomsbil som er veldig billig i drift (Kjørte 85 mil på 55 liter på sommerføre) Turteller er montert i ettertid da ford var så lure og putte inn en gigantisk klokke istedenfor. Ring for mer info og kanskje en liten prøvetur Siter 02 Konebil - Offroader'n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jorgen Skrevet Januar 1, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2004 Siter 02 Konebil - Offroader'n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jorgen Skrevet Januar 1, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2004 Ring 98644383 for info send meg pm på irc #bilforumet.net på efnet for info Send mail: jorgen_sellgren@hotmail.com hvis jeg ikke tar telefonen eller svarer på irc, så svarer jeg så fort jeg kan :) Selger bilen fordi jeg har planer om turbobil Siter 02 Konebil - Offroader'n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jorgen Skrevet Januar 4, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2004 Opp med deg, må bort snarest ! Siter 02 Konebil - Offroader'n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
le0n Skrevet Januar 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2004 Hvor i landet står bilen?? Rust? Sugen på Sierra jeg, men får ikke solgt volvoen.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jorgen Skrevet Januar 6, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2004 Bilen står i Nittedal, (Akershus) er veldig lite rust på den faktisk.. eneste jeg finner er i hjulbuen(e) bak, og det er fikset på (vet ikke hva forrige eier har gjort, men rust er det hvertfall ikke der lenger) ligner på en slags sølvaktig guffe.. :) Siter 02 Konebil - Offroader'n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rage Skrevet Februar 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2004 Bilen er fortsatt til salgs og går nå for 18000 ! Siter x 1992 BMW E36 320i 24v Coupé x 1992 Ford Sierra GT (Drittbil.) 1991 Nissan Pulsar GTi-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jorgen Skrevet Februar 16, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2004 Hadde den hos Ford i dag ( fattern jobber der ) og det eneste som var galt var lekkasje fra Masterpumpa til bremsene, denne bytter jeg i morgen, litt rust som bør sveises, merk MÅ ikke, og LITT slark i venstre hjullager, ikke nok til at det blir markert på EU godkjenning engang. Jeg tar den på EU i morgen, og går den gjennom har du sansynligvis bil i et par år til hvis du bytter olje osv regelmessig pga hydraliske ventilløftere. Kamkjede er byttet ved 173000 km. Det er altså IKKE reim på bilen som er DYRT å bytte.. prisen ligger fortsatt på 18000 + 1500 i årsavgift. Er du rask, og sier ifra i morgen, er det fortsatt prøveskilter på den, så det er mulig og ta en liten prøvetur.. ring på 98 64 43 83 fra 08.00 og utover i morgen :) Siter 02 Konebil - Offroader'n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jorgen Skrevet Mars 11, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2004 Fortsatt til salgs :) MÅ vekk innen 30. Mars.. Kjørte den i dag, savner stillheten og komforten gitt :D Siter 02 Konebil - Offroader'n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg