Gazoline Skrevet April 7, 2009 Rapporter Share Skrevet April 7, 2009 Hallo. Jeg har oppdaget et problem på volvoen nå. Bilen vil litt til venstre når ejg kjører og bremser, så må holde igjen litt på rattet. Har vært i dika et par ganger i vinter så regner med det har en sammenheng. Men når jeg titta i sta så jeg at det ene framdekket var nesten helt utslitt på inner siden, mens det andre var helt normalt slitt. Hva er skjevt?? :p Jeg tenkte først på spissinga med etter å ha tenkt litt ville vel da begge dekkene bli slitt...? eller kan det være bærebrua tro? Vil ha på compomotivfelgene snart, og er lei å slite ut dem nye dekka etter 2 uker, så takker for alle svar :) Siter Volvo 242 Turbo 76` Mitsubishi Lancer 95` Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asbjørn Skrevet April 7, 2009 Rapporter Share Skrevet April 7, 2009 cambervinkelen...justerar den oppe på dempertårna.. hadde samme problemet me min, dro til høgre Siter Opel Omega B TD Volvo 945Turbo - b230ft - solgt 1990 Volvo 240GL - solgt 1987 Volvo 245 Delebil Mekaniker ved TruckNor Stryn. Volvo last og buss Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oeb Skrevet April 7, 2009 Rapporter Share Skrevet April 7, 2009 Skeiv bærebru, spesielt etter du har vært utom veien Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gazoline Skrevet April 8, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 8, 2009 Ja bærebrua var dytta 2 cm bakover på v side, og fikk rettet den opp sånn tålig og justert spissinga, men er redd den er blitt skakk ellers og så bytter vel ut hele bua tenker jeg :) Siter Volvo 242 Turbo 76` Mitsubishi Lancer 95` Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asbjørn Skrevet April 8, 2009 Rapporter Share Skrevet April 8, 2009 Ja bærebrua var dytta 2 cm bakover på v side, og fikk rettet den opp sånn tålig og justert spissinga, men er redd den er blitt skakk ellers og så bytter vel ut hele bua tenker jeg :) er vel best det Siter Opel Omega B TD Volvo 945Turbo - b230ft - solgt 1990 Volvo 240GL - solgt 1987 Volvo 245 Delebil Mekaniker ved TruckNor Stryn. Volvo last og buss Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg