tvindal Skrevet Januar 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2004 Heisann! Kunne tenkt meg luftinntak istedet for tåkelyktene på min s2 avant... noen som har eller vet hvem som selger? Terje :) Siter 07 Land Rover Discovery 3, 22" edition ;) 94 Audi RS2 77 Volvo 242 TIC prosjekt, håper på 450++ 98 Beneteau Ombrine 700 daycruiser 08 Ski-Doo MXZ 600 X-RS Pro Open Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brembo Skrevet Januar 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2004 Jeg har, og dahlback selger. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tvindal Skrevet Januar 1, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2004 kjøpte du dine der? og har du bilde? fant ikke noe på dahlbacks sider Siter 07 Land Rover Discovery 3, 22" edition ;) 94 Audi RS2 77 Volvo 242 TIC prosjekt, håper på 450++ 98 Beneteau Ombrine 700 daycruiser 08 Ski-Doo MXZ 600 X-RS Pro Open Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rfPolo Skrevet Januar 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2004 her har du! http://www.dahlbackracing.se/ klikk så inn på audi/rs2 og trykk på styling knappen øverst på sia Siter - '01 SEAT Leon 4 20VT X '96 VW Polo Colour Concept Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brembo Skrevet Januar 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2004 Han fant dem han ja, med bilde og alt, meget pent og sånn...... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tvindal Skrevet Januar 3, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2004 de passer ikke til s2'en, synd men sant Siter 07 Land Rover Discovery 3, 22" edition ;) 94 Audi RS2 77 Volvo 242 TIC prosjekt, håper på 450++ 98 Beneteau Ombrine 700 daycruiser 08 Ski-Doo MXZ 600 X-RS Pro Open Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brembo Skrevet Januar 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2004 Joda passer som bare faen det, du må bare få deg en rs2 fanger først....;) men visst du er litt oppegående med og lage litt div. selv så er det ikke akkuratt rakett forsking og lage disse selv i glassfiber, og med tanke på att du kan lage de for en MYE billigere penge enn det treskohans skal ha for det. Det er jo egentlig ett regelrett ran for to små lykter med noe plast hull på sidene så gjør du dette med noe polyester og duk litt pussing og sparkling så er du der...... Jeg kan lage til deg for det halve av det treskohans skal ha for et sett....;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg