fourtrack Skrevet April 7, 2009 Rapporter Share Skrevet April 7, 2009 (endret) Hei. Jeg har et anlegg i bilen med to forterkere. Problemet er at når jeg skrur opp lyden på spilleren så varierer lyden fra veldig lite til plutselig veldig mye. Selv tror jeg det kan være at dårlig med strøm, men kan ikke alt for mye om bilstereo. Kan problemet løses med en kondensator? Endret April 7, 2009 av fourtrack Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
@lpher Skrevet April 7, 2009 Rapporter Share Skrevet April 7, 2009 Dette kan skyldes veldig mye, men en ting er 100% sikkert...kondensator vil nok ikke kurere akkurat dette problemet ;) Åssen spiller er det du har? Siter Lexus GS300 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fourtrack Skrevet April 7, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 7, 2009 Pioner DEH-P5100UB Åpnet den i dag Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Typhon Skrevet April 7, 2009 Rapporter Share Skrevet April 7, 2009 Har ikke de spillerne noen form for autovolum for å kompensere for veistøy e.t.c.? Siter Mvh Tony Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fourtrack Skrevet April 8, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 8, 2009 Etter en del leting så viste det seg at den har en slik funksjon ja. Nå er den skrudd av og alt låter perfekt:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg