XperX Skrevet April 6, 2009 Rapporter Share Skrevet April 6, 2009 skal kjøpe nye felger til min c4 sed. Burde jeg gå for a8 felger eller rs6? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EyeLid Skrevet April 9, 2009 Rapporter Share Skrevet April 9, 2009 RS6. A8 felgene gjør seg best i 19" og med litt gummi med så stor fasade de felgene har, RS6 ser bra ut i 18" og 19" uten problem og kler disse bilene bra. Siter innehaver av ableitet.no; Audi Sport, Rallye & Racing Quattro host av twenty S1; Audi Sport Quattro S1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
XperX Skrevet April 9, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 9, 2009 okey. Hadde egentlig tenkt å gå for a8felger(18). Men kanskje jeg da tar rs6 :P:P Et annet spm..... har kun kjørt med felger(16) på audien. Hvordan blir egentlig komforten med 18?( 225/40)......fattern mener at jeg ødelegger hele bilen, og at jeg må være dum i hodet :P:P:P har kun kjørt en gang en bmw med svære felger......den sporet en del :/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
XperX Skrevet April 9, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 9, 2009 ...kan legge til at den er senket 50/40 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espein Skrevet April 9, 2009 Rapporter Share Skrevet April 9, 2009 Audi S6, 245/40/18. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg