TommyV8 Skrevet April 6, 2009 Rapporter Share Skrevet April 6, 2009 Splitter nye i eske! Sjekk på http://www.darklight.no/boltesirkel/ om de passer din bil! 3 lapper for alle 4 er BILLIG! Ring meg på 92016078 ved interesse eller PM meg. Siter www.frantzenracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TommyV8 Skrevet April 8, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 8, 2009 Opp :) Siter www.frantzenracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TommyV8 Skrevet April 11, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 11, 2009 dukenukem Siter www.frantzenracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredster Skrevet April 11, 2009 Rapporter Share Skrevet April 11, 2009 Det er vel ikke Pug-logoen jeg skimter i midten der vel ? For i så fall så tror jeg det kan bli prob. med å bli kvitt de..... Hvis ikke den navkoppen er til å bytte ut da, for å kjøre rundt med f.eks. en Honda, Mitshubishi eller Nissan med en løve midt i felgen ser vel unektelig noe....ja skal vi være diplomatiske i dag da, og kalle det "SPESIELT" ut vil jeg tro, he-he ! HVIS det er løven jeg ser der, så blir jeg litt nysgjerrig på hvordan den har havnet der på org. felger, for så vidt meg bekjent så er ikke det 4x114,3 med ET på 40 noe som passer på Pugs i det hele tatt, men jeg KAN jo seff. ta feil da - gjort det en gang før jeg (4. desember 1984- glemmer det aldri, hi-hi !). Når det er sagt så ser felgene veldig fine ut, og til en "koselig pris" som en kompis sa det en gang ! Siter 07-mod Megane CC 1.6, 115 HK X- 01-mod 206 CC, 1.6-16V, 109 hk. X- 95-mod 306 cab. 2.0, 125 HK (Jeg vil alltid savne deg, min kjære !). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjosnes Skrevet April 12, 2009 Rapporter Share Skrevet April 12, 2009 Tror ikke det er Pug-løva på felgene. Mæn du har rett, Pug har ikke 4-114.3, men derimot 4-108, 5-098,5-108 og 5-118. ET 18-44 :P Siter -00mod Passat 1.9tdi -93mod Nissan Sunny 2.0 D -95mod Opel Omega stv. -87mod Toyota Camry (stading oppgradert) -90mod Ford Sierra 4x4 stv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TommyV8 Skrevet April 13, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 13, 2009 Det er vel ikke Pug-logoen jeg skimter i midten der vel ? For i så fall så tror jeg det kan bli prob. med å bli kvitt de..... Hvis ikke den navkoppen er til å bytte ut da, for å kjøre rundt med f.eks. en Honda, Mitshubishi eller Nissan med en løve midt i felgen ser vel unektelig noe....ja skal vi være diplomatiske i dag da, og kalle det "SPESIELT" ut vil jeg tro, he-he ! HVIS det er løven jeg ser der, så blir jeg litt nysgjerrig på hvordan den har havnet der på org. felger, for så vidt meg bekjent så er ikke det 4x114,3 med ET på 40 noe som passer på Pugs i det hele tatt, men jeg KAN jo seff. ta feil da - gjort det en gang før jeg (4. desember 1984- glemmer det aldri, hi-hi !). Når det er sagt så ser felgene veldig fine ut, og til en "koselig pris" som en kompis sa det en gang ! Enhjørningdukenukem Så det er bare å komme å handle :D Sentre kan jo lakkeres hvis man ikke vil kjøre med enhjørning og "Italia". Siter www.frantzenracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TommyV8 Skrevet April 15, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 15, 2009 Humpidump Siter www.frantzenracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TommyV8 Skrevet April 17, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 17, 2009 :) Siter www.frantzenracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TommyV8 Skrevet Mai 31, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2009 :) Siter www.frantzenracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredster Skrevet Juni 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2009 Enhjørningdukenukem Så det er bare å komme å handle :D Sentre kan jo lakkeres hvis man ikke vil kjøre med enhjørning og "Italia". Ah.... jeg var inne for å spørre hva det egentlig var bilde av, men da slipper jeg det...he-he ! STILIGE felger, men det ikke lett å få solgt noe for tiden i det hele tatt. Har ikke fått en eneste henvedelse ang de hjulene jeg forsøker å selge "Nye OZ Racing Super.....osv". Den ligger i tillegg på Finn.no - ikke så mye som en mail engang har jeg fått !! Har en følelese av at folk venter på å få igjen på skatten (for de som er så heldige å få det) og/eller feriepenger, i tillegg til at det har vært mange langhelger og pent vær på toppen av det hele. Det tar seg vel opp snart....eller hva mener du ? Siter 07-mod Megane CC 1.6, 115 HK X- 01-mod 206 CC, 1.6-16V, 109 hk. X- 95-mod 306 cab. 2.0, 125 HK (Jeg vil alltid savne deg, min kjære !). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TommyV8 Skrevet Juni 21, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2009 Ah.... jeg var inne for å spørre hva det egentlig var bilde av, men da slipper jeg det...he-he ! STILIGE felger, men det ikke lett å få solgt noe for tiden i det hele tatt. Har ikke fått en eneste henvedelse ang de hjulene jeg forsøker å selge "Nye OZ Racing Super.....osv". Den ligger i tillegg på Finn.no - ikke så mye som en mail engang har jeg fått !! Har en følelese av at folk venter på å få igjen på skatten (for de som er så heldige å få det) og/eller feriepenger, i tillegg til at det har vært mange langhelger og pent vær på toppen av det hele. Det tar seg vel opp snart....eller hva mener du ? Nei, det er ikke lett å få solgt gitt. Muligens solgt nå :) Siter www.frantzenracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TommyV8 Skrevet Oktober 30, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2009 Bump Siter www.frantzenracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TommyV8 Skrevet Mai 9, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2010 Noe bud kanskje? :) Siter www.frantzenracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg