Slim! Skrevet Januar 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2004 Heisann. Dere vet når dere velger om dere vil kjøre mot Easy/Medium/Hard motstandere i Drift/Drag/Spring osv? De åpenbare forskjellene er jo at du tjener mest penger på hard, men da er også motstanderene vanskeligst, men er det noe man kan gå glipp av ved f.eks å velge medium hele veien (i forhold til å ta hard hele veien)? Siter - 2005 Audi 2.0TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mosy Skrevet Januar 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2004 Niks. Du går ikke glipp av noe. Ikke vær redd for å få lite penger mot slutten heller;) Siter Jeremy Clarkson on Norway: "Enviromentalists say that when the golf stream stops, Britain will look like this. Bring it on!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nitrisious-E Skrevet Januar 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2004 Originally posted by Mosy Niks. Du går ikke glipp av noe. Ikke vær redd for å få lite penger mot slutten heller;) Nei du sier noe der, holder nok bra å kjøre på easy hele veien tror jeg. Eneste da er at du ikke får de delene du kanskje har lyst på med engang! Siter - 03 S3 x 97 A3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slim! Skrevet Januar 1, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2004 Jeg kjører alle på hard så sant jeg klarer det. Den ene drag'en har jeg måttet gå ut å skifte til medium :( Siter - 2005 Audi 2.0TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZy_T Skrevet Januar 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2004 Originally posted by Slim! Jeg kjører alle på hard så sant jeg klarer det. Den ene drag'en har jeg måttet gå ut å skifte til medium :( Siste før du fikk 6-trinnsgirkasse? :) Siter Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slim! Skrevet Januar 2, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2004 Det husker jeg ikke nøyaktig. Listen hvor jeg har blitt nødt til å skifte til Medium har blitt lengre etterhvert. Fikser ikke drag noe særlig :( Siter - 2005 Audi 2.0TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Junior High Skrevet Januar 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2004 jeg også kjører på hard..(Har rundet det for en og enhalv måned siden). Det var bare en bane jeg måtte ned på og da måtte jeg f... ned på easy for å klare den.. Dragen er jo noe av det enkleste bortsett for driften visst du kjører imprezaen da.. Siter 01mod Skoda Octavia 1.8T L&K edition STV Ford Focus WRC (RC) ---------------------------------------- X 90mod Golf II Sport X 90mod Ford Transit (Russebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg