kvilvang Skrevet April 5, 2009 Rapporter Share Skrevet April 5, 2009 hei.. har nettop kjøpt meg en audi a4 2001 mod. er veldig fornøyd med bila, men var veldig mange riper og sår rundt om bila. noen steder var det lagt i med stift i ripene, men dette ble jo selvsagt ikke helt perfekt. mener jeg tidligere har hørt om ett firma i trondheim som fikser slikke lakkskader på biler. noen som har noen tips? evt noen som vet hvor jeg kan få fikset dette og hva det koster sånn ca.. har ikke noe å si om det er privat eller firma, så lenge det er i sør-trøndelag.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
random4k Skrevet April 5, 2009 Rapporter Share Skrevet April 5, 2009 ja du har et enkeltmans foretak som driver med spotlakkering og sårpensling men det er jo arbeids som blir "fort gjort". Tror vell du heller må se på muligheten på å få penslet det til en som kan det. H Hvilken farge er det på bilen din? Siter Lakkerer i alle farger og nyanser, men helst svart! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kvilvang Skrevet April 6, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 6, 2009 er mørk-blå metalic. vet du av noen som kan slikt?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
random4k Skrevet April 7, 2009 Rapporter Share Skrevet April 7, 2009 spørs på om sårene må pensles, er ikke vanskelig å pensle. du kan handle jeg lakk på tiller farvehandler på lade. der har de det meste. Siter Lakkerer i alle farger og nyanser, men helst svart! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg