dyngman Skrevet Januar 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2004 Bare lurer litt hvor må ut med for en fabrikkny Golf GTI 8V motor og hvem som forhandler det her til lands? :idea: :idea: Siter Dyngman, Det er bedre å være liten og kjapp en stor og slapp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet Januar 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2004 Originally posted by dyngman Bare lurer litt hvor må ut med for en fabrikkny Golf GTI 8V motor og hvem som forhandler det her til lands? :idea: :idea: prøvd møller kanskje??? tviler på at det er så mange fabr nye 8V andre steder enn der.... *buuuurp* Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Januar 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2004 hvorfor ikke 16v når du først er i farta, er vel tvilsomt om dem har fabrikkNYE motorer liggende også, ville da vel hja stått så lenge at det er rust i sylindrene +++ Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aov Skrevet Januar 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2004 Mener å ha sett en del annonser i VW blader om refurbished (norsk?) motorer fra England. Er det noen her som har efaring med det? -anders Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dyngman Skrevet Januar 1, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2004 Takker for svarene :hello: Siter Dyngman, Det er bedre å være liten og kjapp en stor og slapp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OleVik Skrevet Januar 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2004 hey Dyngman, jeg har en fabrikkny motor liggende, fortsatt ikke sikker på om jeg skal beholde den så du kan jo sende meg en mail Siter 1988 MB 190E 3.0 1990 VW Golf GL TD (Solgt) 1985 VW Golf GTi (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg