volvo 242 dl Skrevet April 3, 2009 Rapporter Share Skrevet April 3, 2009 har en gearkasse som hopper ut av reversen når en rygger i bakker (rygger opp en bakke). hva er problemet da? tror selv at det kan være slitte medbringere i kassa eller noe annet. vet noen om åssen en slitter disse kassene og eventuelt hvor deler går ann å få kjøpt? håper på svar fra noen der ute. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Buøyvolvo Skrevet April 4, 2009 Rapporter Share Skrevet April 4, 2009 Heller kjøpe en ny,, det står vell samme på 140 serie og amazon. skal ikke værre vanskeli og skaffe. Siter OLD VOLVO`S NEVER DIE, tHEY ONLY GO FASTER...... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo 242 dl Skrevet April 4, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 4, 2009 Heller kjøpe en ny,, det står vell samme på 140 serie og amazon. skal ikke værre vanskeli og skaffe. sikkert ikke vanskelig, men er på leiting etter den med kort gearstang. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240v8 Skrevet April 4, 2009 Rapporter Share Skrevet April 4, 2009 har det også jeg vettu ;) skal du ha den sammens med hengerfeste? Siter Navn: Ole Andre Roer Volvo 240 V8-1985 mitt prosjekt :) er det noe dere lurer på så spør :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo 242 dl Skrevet April 4, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 4, 2009 har det også jeg vettu ;) skal du ha den sammens med hengerfeste? svarer du på pm (personlig melding)? skulle ha vist om det er grove splines eller fine splines og hvilken modell den har sittet i 140 serie eller 242 ? hvor mye da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240v8 Skrevet April 4, 2009 Rapporter Share Skrevet April 4, 2009 svarer på pm ja ;) Girkasse kommer fra 76 modell 242. girkasse sitter fortsatt på motor så litt usikker på splines. pris: 600 kr Siter Navn: Ole Andre Roer Volvo 240 V8-1985 mitt prosjekt :) er det noe dere lurer på så spør :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg