VAGracing Skrevet April 5, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 5, 2009 Får vel stort sett innkjøpspriser(nesten)..Kommer litt ann på hva det er.. :) og om det evt. er tysklands bestilling etc. Kan nok ikke misbruke den muligheten jeg selv har desverre! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet April 5, 2009 Rapporter Share Skrevet April 5, 2009 Hadde ikke jeg heller gjort :) Er digg å ha en slik åpning :) jobber selv i butikk som selger IT-utstyr, så jeg fikser meg alt fra norek (bedriftssiden til komplett), integra osv til innkjøpspris :) Er digg når man skal innrede rommet og skal ha anlegg i bilen :) Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VAGracing Skrevet April 5, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 5, 2009 Hehe, det er fett :) Må jo ha noen fordeler de som jobber med de forskjellige tingene :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet April 5, 2009 Rapporter Share Skrevet April 5, 2009 Jepps :) Btw, savner flere bilder av denne bilen :) Få ut noen av hele! Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Finisa Skrevet April 5, 2009 Rapporter Share Skrevet April 5, 2009 Hehe, det er fett :) Må jo ha noen fordeler de som jobber med de forskjellige tingene :) Men i helvette, da skulle vi nordsjøarbeidere faenmeg få gode prosenter på bensin! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TiM Skrevet April 6, 2009 Rapporter Share Skrevet April 6, 2009 Men i helvette, da skulle vi nordsjøarbeidere faenmeg få gode prosenter på bensin! :D x2 !! :D Siter 96 A4 1.8TQ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørgvin Skrevet April 6, 2009 Rapporter Share Skrevet April 6, 2009 X3!! Siter A4 avant 1.8TQ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VAGracing Skrevet April 7, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 7, 2009 Hehe, ja kan vel ikke være uenig i det da :p Men det hadde jeg og kunne tenkt meg og hatt :D Bilder av hele bilen kommer :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VAGracing Skrevet April 15, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 15, 2009 (endret) Da har jeg tatt noen bilder.. Ble ikke så mange men får duge :P Kommer vel mer etterhvert.. Mangler en list på passasjerdøra(ikke særlig pent) :p Bilen er ikke direkte strøken i karosseriet, men det er ikke første prioritet! Har fått endel priser på diverse ting, og blir sannsynligvis en del bestilling framover :) Da er det bare å skru.. Bare å kjøpe meg en bil til(som går) :D Endret April 15, 2009 av VAGracing Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VAGracing Skrevet April 23, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 23, 2009 Ja, hva skal man si.. Da har vel det enhver bileier frykter skjedd... Er et hull i blokka mi :P Har ikke sjekka noe enda, men er vel en råde som er på tur ut..Blir å plukke ut alt imorgen..Har funnet stroker kit(2liter) :) Bilder kommer.. Ps. Hvis noen har en blokk liggende så ta kontakt :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pettersenroar Skrevet April 23, 2009 Rapporter Share Skrevet April 23, 2009 får disse motorene for 10000 på bildelesentret.no Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VAGracing Skrevet April 24, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 24, 2009 hmm ok... Trenger egentlig bare blokka..men blir ikke å bestille noe før jeg har fått tatt ut alt, blir vel gjort ikveld! Skal få tatt litt bilder ikveld.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pettersenroar Skrevet April 25, 2009 Rapporter Share Skrevet April 25, 2009 kjipt det der men er vel det som er resultatet av veldig stor turbo :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VAGracing Skrevet April 29, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 29, 2009 Hehe, ja kan vel si det slik...menmen,kommer kanskje noe godt ut av det og da :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VAGracing Skrevet Juni 3, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2009 tja, er vel på tide med en liten oppdatering.. Har ikke skjedd så mye men! Har tatt ut motor, plukket den i biter :) Har fått tak i ny motor, plukket den i biter. Skal bestille en del deler ikveld..Det blir morro :) Har ikke fått bilder fra selve demonteringen på pc'n enda, men det kommer bilder fra det og. Disse er mobil bilder :p Fikk senket den før den havarerte og da:p Vises vel litt her og at råden på cylinder 1 er bøyd.. På den nye motoren jeg fikk var det kast(ubalanse) i balanseakselen og lagrene var dårlige. Det var jo ikke så kult. Den fra motoren som sto i er grei så er vel bare å skifte lagrene å hive den i :) Kommer mer bilder når jeg har fått lagt over fra kameraet til pc'n. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg