Gå til innhold

Noen som kjenner til JBL P80.4 forsterkeren?

Ranger emnet


ClusterOne

Anbefalte innlegg

Hei skulle gjerne hatt noen råd og vink angående ny forsterker..

 

Jeg er også på utkikk etter ny forsterker til frontsettet og bakhøyttalerne mine.. fra før av har jeg en JBL P180.2 som driver subben og en 3-4 års gammel 4x40w Pioneer forsterker til resten.

 

Når det gjelder Pioneerforsterkeren så har den ene utgangen tatt kvelden, dessuten spiller den ikke så fryktelig bra heller, så jeg har vurdert å kjøpe en JBL P80.4. Denne er fysisk lik den jeg har fra før av, altså P180.2, men er den å anbefale? Har tilbud om 2990,- for den og jeg er jævlig fornøyd med JBL fra før av.. men hva sier folket?

 

C1 :D

Volvo V70 D5 Premium 2003

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by ClusterOne

Hei skulle gjerne hatt noen råd og vink angående ny forsterker..

 

Jeg er også på utkikk etter ny forsterker til frontsettet og bakhøyttalerne mine.. fra før av har jeg en JBL P180.2 som driver subben og en 3-4 års gammel 4x40w Pioneer forsterker til resten.

 

Når det gjelder Pioneerforsterkeren så har den ene utgangen tatt kvelden, dessuten spiller den ikke så fryktelig bra heller, så jeg har vurdert å kjøpe en JBL P80.4. Denne er fysisk lik den jeg har fra før av, altså P180.2, men er den å anbefale? Har tilbud om 2990,- for den og jeg er jævlig fornøyd med JBL fra før av.. men hva sier folket?

 

C1 :D

 

JBL er et bra merke. Og siden du har det fra før blir det jo en gjennomført stil på det også.

 

Mvh

 

Roy

Roy Andersen

TRU

Cerwin-vega!

VIBE

Lanzar

Pyle

 

www.soundpressure.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår