thaugen Skrevet Desember 31, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2003 Varsellampa for kjølesystemet har begynt å blinke i min 92 Polo G40, har sjekket væskenivået og dette er helt greit, er det bare føleren som har klikka, eller skal denne lampa indikere noe annet enn væskenivå? Håper noen har instruksjonsbok eller vet svaret. Kan jeg bare kjøre? Tempen holder seg helt fint. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gou Skrevet Desember 31, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2003 Originally posted by thaugen Varsellampa for kjølesystemet har begynt å blinke i min 92 Polo G40, har sjekket væskenivået og dette er helt greit, er det bare føleren som har klikka, eller skal denne lampa indikere noe annet enn væskenivå? Håper noen har instruksjonsbok eller vet svaret. Kan jeg bare kjøre? Tempen holder seg helt fint. siden temp. holder seg fint så kan du bare kjøre.. tror ikke den indikerer så veldig mye annet enn væskenivå.. sikkert bare defekt føler Siter -89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker) X-97 mod Caddy X-97 mod Polo 6N 16v X-98 mod KIA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet Januar 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2004 Originally posted by thaugen Varsellampa for kjølesystemet har begynt å blinke i min 92 Polo G40, har sjekket væskenivået og dette er helt greit, er det bare føleren som har klikka, eller skal denne lampa indikere noe annet enn væskenivå? Håper noen har instruksjonsbok eller vet svaret. Kan jeg bare kjøre? Tempen holder seg helt fint. Hvis jeg ikke tar feil så indikerer denne lite vann og høy temp .. Så hvis begge disse er ok - så er det sikkert feil på en føler .. Men husk at de temp målerene ( analoge ) til vw ikke er berømte for å være nyaktikge ... Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corrado16v Skrevet Januar 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2004 Originally posted by Sonick Men husk at de temp målerene ( analoge ) til vw ikke er berømte for å være nyaktikge ... Det stemmer! Siter http://privat.bluezone.no/moro/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krt_ Skrevet November 23, 2007 Rapporter Share Skrevet November 23, 2007 Sikkert teit å svare på en tråd som er 3 år gammel.. men men, Kan noen fortelle meg hvor denne føleren er? jeg har samme problemet med min passat Siter Volvo V40 1.8 Sport Edition 2004mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg