superjorg1 Skrevet Mars 31, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2009 Hei! Er stolt eier av en Mini Cooper 1,6 Chili - 2005 modell med Skyview. Noen som vet hvor jeg kan få kjøpt ski/takstativ til denne doningen i nærheten av Oslo? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Senshi Skrevet April 1, 2009 Rapporter Share Skrevet April 1, 2009 Takstativ får du vel tak i overalt? Hvis du har hullene i taket, kan du kjøpe de originale takstativene fra MINI. Her kan du gjøre et kupp på finn.no faktisk. Hvis du ikke har hullene, så selger Thule noen takstativ som passer Mini. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
superjorg1 Skrevet April 2, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 2, 2009 Takk takk. Da får jeg løpe ned i garasjen og sjekke etter hull i taket! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
minimy Skrevet November 23, 2009 Rapporter Share Skrevet November 23, 2009 Takk takk. Da får jeg løpe ned i garasjen og sjekke etter hull i taket! :) hei jeg fikk tak i takstativ på mekonomen thule takstativ. lett å sette på Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg