Langlo Skrevet Mars 31, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2009 hei å hå! jeg har en Golf IV 1.9TDI 98 mod, problemet nå er att den er tung å starte når den er varm, den bruker ikke kjølevæske og er ingen problem å starte om morgonen når den er kald.. noen som vet hva som feiler? :p og et annet spørsmål! når jeg svinger på rattet når det er helt stille, så er der en slags gnitrelyd fra passasjersiden, foring elns som er gåent? og et til! (huff) når jeg setter bilen min i revers så smeller det avogtil, og å sette den i 5. gir er også litt vrient avogtil.. kan det være noe annet en synkroniseringen som er gåent? Taker for svar! :D Siter 1998 VW Golf 1,9TDI HighLine. SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
galant Skrevet Mars 31, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2009 bremsekraft forsterkeren står på passasjer sida da sant? sikkert synk ringer da.. eller clutch? prøv å løyse bilen i 2 eller 3 for å sjekke clutchen? jeg gjorde det med min sin bil, uten gass altså.. skal ikke gå å løse den da.. vertfall ikke bensin, men vet ikke hvordan det er med diesel golfen.. ? Siter -Når sjøpølsa vokser opp så fester den seg permanent til en stein og slutter å bevege seg. Dermed har den ikke lenger bruk for en hjerne og kvitter seg med den for å spare energi. _______ Mvh. KNS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
XdannyX Skrevet Mars 31, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2009 løyse? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
galant Skrevet Mars 31, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2009 løse/starte, slippe clutchen sakte.. :D Siter -Når sjøpølsa vokser opp så fester den seg permanent til en stein og slutter å bevege seg. Dermed har den ikke lenger bruk for en hjerne og kvitter seg med den for å spare energi. _______ Mvh. KNS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
galant Skrevet Mars 31, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2009 ja eller bare sette den i 5.. og sleppe clutchen sakte.. viss du kvæle han så e kanskje ikke clutchen så ille, men viss han begynne å spinne sånn smått på clutchen så er nok den begynnt å bli slitt.. Siter -Når sjøpølsa vokser opp så fester den seg permanent til en stein og slutter å bevege seg. Dermed har den ikke lenger bruk for en hjerne og kvitter seg med den for å spare energi. _______ Mvh. KNS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Langlo Skrevet April 1, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 1, 2009 så clutchen kan ha noe med att bilen girer litt dårlig? Siter 1998 VW Golf 1,9TDI HighLine. SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
galant Skrevet April 1, 2009 Rapporter Share Skrevet April 1, 2009 ja. men er sannsynligvis synk. ring;) Siter -Når sjøpølsa vokser opp så fester den seg permanent til en stein og slutter å bevege seg. Dermed har den ikke lenger bruk for en hjerne og kvitter seg med den for å spare energi. _______ Mvh. KNS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Langlo Skrevet April 1, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 1, 2009 ok, noen teori på de andre tingene da? anyone? :) Siter 1998 VW Golf 1,9TDI HighLine. SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
XdannyX Skrevet April 1, 2009 Rapporter Share Skrevet April 1, 2009 ja eller bare sette den i 5..og sleppe clutchen sakte.. viss du kvæle han så e kanskje ikke clutchen så ille, men viss han begynne å spinne sånn smått på clutchen så er nok den begynnt å bli slitt.. ah, skjønner :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Langlo Skrevet April 1, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 1, 2009 ingen andre som har noe fornuftig å si? :p Siter 1998 VW Golf 1,9TDI HighLine. SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Langlo Skrevet April 2, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 2, 2009 en ting til, har fjernet bakruteviskeren men finner ingen plass som har en slik sart plastpropp til meg.. noen som har det liggenes eller vet hvor jeg får tak i? svart helst. Siter 1998 VW Golf 1,9TDI HighLine. SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
galant Skrevet April 2, 2009 Rapporter Share Skrevet April 2, 2009 ah, skjønner :) ;) Siter -Når sjøpølsa vokser opp så fester den seg permanent til en stein og slutter å bevege seg. Dermed har den ikke lenger bruk for en hjerne og kvitter seg med den for å spare energi. _______ Mvh. KNS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Langlo Skrevet April 4, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 4, 2009 ingen allverdens ideer? bare tull inne på denne topic'en? Siter 1998 VW Golf 1,9TDI HighLine. SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tomandreee Skrevet April 4, 2009 Rapporter Share Skrevet April 4, 2009 er det automat choke på den? såfall kan den være klikk ang starting;) da er det vanskelig og starte når den er varm. Siter Audi coupe gt 84:)Link:http://www.bilforumet.no/80-90-coupe-1987/204157-audi-coupe-gt.html Audi coupe gt 84-ford sierra 3dørs(cossi:D) Audi a4- http://www.bilforumet.no/a4-s4-and-rs4-1995-2001/232543-audi-a4-b5.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
galant Skrevet April 7, 2009 Rapporter Share Skrevet April 7, 2009 det er en diesel, så da har han mest sansynlig ikke choke;) Siter -Når sjøpølsa vokser opp så fester den seg permanent til en stein og slutter å bevege seg. Dermed har den ikke lenger bruk for en hjerne og kvitter seg med den for å spare energi. _______ Mvh. KNS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg