dogcity Skrevet Mars 31, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2009 Hei! Jeg leste på nettet på http://www.vvoc.com at om jeg fikk tak i girstanga til en Astra G med girpose og kule og hele sullamitten så kunne jeg få en såkalt billig "shortshift" er det noen her inne som veit hvor i den videste verden jeg får tak i det billig? til en F18 girkasse(revers oppe til venstre) Har også vurdert å bytte girkule:P tenkte å bestille Irmcher girkule fra opel-deler.n, hvordan får jeg av den gamle? Siter - 96 Opel Vectra B CombiCoupè CD (solgt) - 06 Ford Focus Combi 1.6 TDCI MS-design (Solgt) -08 Citroën C5 Dynamique 2.0 HDI Tourer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vectra98 Skrevet Mars 31, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2009 Vet jeg har vært innom enn nettside som solgte såkalte "shortshift".. men det er så lenge siden at jeg husker selvfølgelig ikke hvordan side det var:-S mener det ikke var så dyrt heller! Siter -Opel Vectra B 98 -Toyota Hiace 4wd lang 04 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mordahl Skrevet April 1, 2009 Rapporter Share Skrevet April 1, 2009 hør på protrim.no de har hvertfall hatt. mener de kostet under tusenlappen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg