Stian0 Skrevet Mars 30, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2009 Har et orginalt armlene i skinn til min audi A4 95 mod. Problemet med denne er at selve "holdern" er ødelagt og har blitt slitt over lenger tid så plasten ble svak og knakk. Noen som veit om jeg får kjøpt bare den delen hos møller/andre sider? Er litt leit å måtte punge ut et par lapper for helt nytt armlene. (er typen som skrues fast på hver side av midtkonsollen (kan vippes opp og har et lite rom inni til ting.) ) Forhåndstakk for svar:) Siter 02 Vw Passat stv 1.9 TDI 130hk (X)95 Audi A4 1.6 (X)89 Mercedes 190E 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian0 Skrevet Mars 31, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2009 Bump :) (har forresten prøvd å ringe møller her, men kommer ikke igjennom :S) Siter 02 Vw Passat stv 1.9 TDI 130hk (X)95 Audi A4 1.6 (X)89 Mercedes 190E 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
veegard Skrevet Mars 31, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2009 Billig med midtarmlene på ebay da.. kan likesågodt kjøpe et nytt et der, og muligens bare ta festet? Møller ville jeg holdt meg unna så sant det er mulig.. Siter A4a B6 2.0 MT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg